Ha az elveszett motivációdat újra megtaláltad, akkor már csak egy kis lépést kell megtenned! Irány az edzőterem!

Mivel te régi motoros vagy, ezért most az alapokhoz nem térünk vissza, bár az ismétlés nem árthat.

Vissza az edzőterembe!

Az edzős ruhádat készítsd már előző nap össze és reggel mindenképp vedd magadhoz. Ezzel elkerülheted az „á inkább majd holnap” gondolatokat. Ha a csoportos órákba vetnéd bele magad, ami egyébként újrakezdőknek szuper választás, akkor jelentkezz is be előre az órára. Azért, hogy biztosan legyen és azért is, hogy ne engedj a fentebb már említett mondat csábításának.

Ha a gépekkel kezdenéd, akkor érdemes rávenni egy barátodat, hogy veled tartson. Így megint csak nehezebb lesz az edzés elnapolása és plusz motivációként hat majd rád a jelenléte.

Ha pedig biztosra mennél, akkor kérd a személyi edző segítségét. Ő tudni fogja, hogy milyen edzés terv kell majd ahhoz, hogy újrakezdőként is kihívásokkal nézz majd szembe. Ugyanis visszatérőként két hibát véthetsz.

Első hiba: magabiztosan beleveted magad régi a ritmusodba, majd nem érted, hogy miért sérültél le és persze a kedved elmegy újra.

Második hiba: úgy gondolod, hogy az alapoktól kezded és nem hozod ki magadból maximumot. A könnyű és egyszerű utad választod. Ezzel az a gond, hogy fejlődni nem fogsz, és ha nem látod az eredményt, megint visszatért a motiválatlan éned.

Ne bízd tehát a véletlenre! Gondold át, hogy milyen új célt szeretnél elérni és ahhoz tervezz vagy kérj segítséget. A mi személyi edzőink pedig mindenben támogatni fognak téged. Az edzésterv összeállításától kezdve, az étrenden át egészen a motivációd fenntartásáig.

Ha budapesti vagy, akkor edzőink bemutatkozását itt találod, ha pedig váci, akkor ide érdemes kattintanod.

Csoportos órarendünket pedig budapestiként itt, váciként pedig itt találod.