Biztos sokan fogadták meg szentül az új év kezdetén, hogy mostantól sokat fognak tenni az egészségük érdekében. Jelen cikkünkben szeretnék néha apró tippet megosztani, ami hozzá segít titeket, hogy fogadalmatok célba érjen.

A kevesebb néha több!

Felezzük meg az eddigi adagokat és próbáljuk kisebb tányérból enni. El sem hinnénk, hogy csak a szemünk miatt mennyi fölösleges kalóriát viszünk be. Az ideális tányér átmérője 22 cm. Egy ilyen adag elfogyasztása után jól lakottan ám nem eltelítve fogod érezni magad.

Kerüld a nassolást!

Amióta világ a világ ez az egyik legnehezebb dolog a fogyókúra során. Egy süti még belefér.. egy szelet csokoládé nem probléma – Pedig az! Természetesen, ha egész héten betartod a helyes étkezést, akkor egy kis nasi belefér. De ha nassolni vágyunk, akkor is válasszunk egészségeset, melyekből már számtalan receptet találhatsz az interneten.

Amikor csak teheted: mozogj!

Klasszikus tipp, hogy kerüld a mozgólépcsőt, és egy megállóra ne válaszd a tömegközlekedést! El sem hiszed, hogy egy ilyen apró változás mekkora eredményt fog hozni!

Fogyassz minél több vizet!

Nem csak a fogyókúrázóknál, hanem általában mindenkinél általános igazság, hogy napi 2-3 liter vizet kell  meginnia. Bevált gyakorlat, ha egy palack vizet mindig magadnál hordasz. Fogd a kezedben, vagy helyezd az asztalodra, de mindenképpen legyen szem előtt!

Állíts be emlékeztetőt!

Hihetetlen de az egyik legjobb megoldás! Állíts be a telefonodon emlékeztetőket, hogy mikor igyál vagy nyújtóz egy kicsit. A modern technikának köszönhetően ma már erre specializálódott applikációkat is letölthetsz. Egy idő után pedig amire most még figyelned kell automatikussá fog válni.

Ha úgy döntöttél, hogy szeretnél belevágni a fogyókúrába, akkor ne feledkezz meg az edzéstervről sem. Látogass el Hozzánk az A Fitnessbe és kérd szakembereink segítségét, akik készséggel fognak a rendelkezésedre állni. 🙂