Mindenkivel előfordul, hogy néha nehezen veszi rá magát, hogy elinduljon az edzőterem felé. A baj csak akkor kezdődik, ha ez rendszeressé válik és különböző direkt kifogásokat kreálva hagyjuk ki az edzést. Általában az emberek olyan okok miatt passzolják a mozgást, amire éppen jó megoldásként szolgálhat pl. rosszkedv, lehangoltság, fáradtság stb. Összegyűjtöttünk nektek néhány tippet, amelyek segíthetnek, hogy mégis csak az edzőterem felé vegyétek az irányt!

Motiváló lejátszási lista

Amikor fáradtak, vagy rosszkedvűek vagyunk, akkor kerüljük az intenzív impulzusokat. Ez igaz arra is, hogy ilyenkor szívesebben hallgatunk lágyabb dallamú dalokat, illetve kerüljük a tömeget.  Érdemes erre az időszakra összeállítani egy lejátszási listát, amely mozgásra ösztönöz minket, és kilendít ebből az állapotunkból. Állítsunk össze egy igazán pörgős lejátszási listát!  A minél pörgősebb számok javítják a közérzetünket és lendületet adnak, ezzel pedig nagy segítséget nyújtanak, hogy kitörjünk a pillanatnyi komfort zónákból. Próbáld ki, és hidd el a lábad már is az edzőterem felé fog vinni!

Válts bérletet!

Sokan azért váltanak napi jegyet, vagy csak az aktuális órára belépőt, mert nem szeretnének egyszerre nagyobb összeget kiadni. Pedig a bérlet vásárlás nem csak anyagilag éri meg, de óriási motivációként is szolgál, hogy ha elblicceled az edzést,  akkor úszik a pénzed is.

Legyen szem előtt a céljaid!

Biztos hallottad már azt a kifejezést, hogy minden fejben dől el. Írd fel a céljaidat egy cetlire, vagy a telefonodba jegyzetként, hogy mindig szem előtt legyen! Edzés közben képzeld el magad úgy, ahogy majd kiszeretnél nézni. Ezt a módszert a fitnesz versenyzők is előszeretettel alkalmazzák. Elképzelik magukat a színpadon úgy, ahogy kiszeretnének majd nézni, és minden gyakorlatot ennek a tudatában végeznek. Próbáld ki és növeld hatékonyan a kitartásod!

Tűzz ki egy pontos időpontot!

Te is úgy vagy vele, hogy magát az edzést élvezed, de nehezen veszed magad rá az elindulásra? Erre tökéletes megoldás, ha egy perce pontos időpontot tűzöl ki magadnak (pl. 17.30), amikor ha törik, ha szakad elfogsz indulni. Nem szeretünk ébresztőre sem fel kelni, mégis muszáj, mert iskolába, vagy munkába kell mennünk. Az edzés is legyen a mindennapi rutinod része, hiszen a célod azt, hogy karcsúbb, vagy esetleg erősebb, edzettebb legyél.

Legyen mindig bekészíted edzőruhád!

A leggyakoribb kifogás, hogy nincs tiszta edzőruha.Készülj fel ezekre a helyzetekre és legyen mindig összekészítve egy pót edzőcucc. Ha heti háromszor mész edzeni, akkor mindenképpen legyen három edző szetted, így nem kell azért kihagynod az edzés, mert nincs tiszta felszerelésed.

Láthatjuk, hogy kifogásokat mindig nagyon könnyen tud kreálni az ember, de azok nem szolgálják a célt. Ha úgy érzed, hogy nincs elég motivációd, akkor látogass el hozzánk az Afitnessbe, ahol biztos, hogy a segítségedre lehetünk! Energikus és vidám személyi edzőink első ingyenes órával várják az érdeklődőket! 🙂