A legjobb hely a legjobbaknak – online is! 

Videó válogatásunkkal otthoni edzésre invitálunk titeket, melyeket a személyi edzőink állítottak össze nektek. Méghozzá úgy, hogy a gyakorlatok pár hétköznapi eszközzel is elvégezhetők legyenek. 

Dönts felelősen, maradj otthon, de ne légy tétlen, tarts velünk!

Comberősítő gyakorlatok Mátéval

Formás combokat szeretnál a nyárra? Csináld végig Máté gyakorlatát és az eredmény nem marad el! Nem kell hozzá más, mint egy szék és kitartás!

Plank kihívás Fannival

Íme a #plankdressup challenge!🎬 Oké, oké!! Elég a lustizásból☝️ Szeretnélek egy kis játékra invitálni Benneteket❗ Sokan otthon vagytok most ebben a rendkívüli helyzetben, de öltözködni akkor is kell, úgyhogy arra gondoltam, hogy kihívlak Titeket egy Challengere🥳 Benne vagytok?🤸‍♀️🤩 Sikerült? Akkor próbáld meg a ruhadarabokat plank közben levenni😁

Hasizom erősítés Krisztivel

Egy kör 10 feladatból áll, úgy végezzétek, hogy 45 mp-ig dolgoztok, majd 15 mp pihi, és jöhet a következő feladat. Mindenki a teljesítőképességéhez mérten ismételje meg a kört 2x-3x. A körök között 1 perc pihenő legyen. Ha valamelyik feladat nehéz vagy rövidebb ideig bírod, semmi baj, pihenj egy kicsit, vagy folytasd a következő feladattal. Ezeknél a hasprés gyakorlatoknál fontos, hogy, a kéz tarkón, a könyök legyen széthúzva, a felülésnél fújjátok ki a levegőt és a derekat szorítsátok le a talajra. Azoknál a feladatoknal ahol forgatás is van, ott próbáljatok minél jobban elfordulni törzzsel és kifújni a levegőt.

4 állomásos köredzés Benivel

Az alábbi köredzést bármilyen speciális eszköz nélkül végre tudod hajtani otthon is, az eszközöket saját kreativitásod szerint választhatod meg. A köredzést előzze meg bemelegítés, utána pedig ajánlom a nyújtást is. Saját fizikális képességeidnek megfelelően alakítsd a mennyiségeket. Olyan ismétlésekkel kezd, melyet fent tudsz tartani minimum 4 körön keresztül a gyakorlatok között 10 mp-es pihenővel.

Statikus gyakorlatok, hasizom Vikivel

“Ahhoz, hogy okosan eddzünk, nem kell kiművelni magunkat a legújabb étrend-kiegészítőkből, vagy beszerezni a legmenőbb pulzusmérő órát. Csak annyi kell hozzá, hogy minden lépésből, nyomásból, ütésből, karnyújtásból és rúgásból kihozzuk a maximumot – és ezt élvezzük is. Akkor is, ha az ínszalagjaink megkeményednek, vagy kezdünk kifogyni a szuszból.”