Kedves vendégeink! A kialakult vírushelyzett miatt edzőtermünk határozatlan ideig zárva tart!

Hiszünk a felelős dötnéshozásban és az egészséges életmódban, ezért otthon is elvégezhető gyakorlatokkal igyekszünk majd támogatni titeket a fittségetek megőrzése érdekében.

 


Bérletek / Árak

A személyi edzés árát csak készpénzben tudod kifizetni!


Hírek

Akcióinkról

Hogyan győzd le a tavaszi fáradságot?

2020,március,8

Márciusban kirobbanó energia? 

A tavasz közeledtével ébredezik körülöttünk a természet, mégsem érezzük azt a kitörő energiát és sok erőt, amit a megújulás időszakában elvárnánk.

 Ehelyett erőtlenek, levertek, lusták, esetleg ingerlékenynek vagyunk, egyszóval utolér minket a tavaszi fáradtság. Ilyenkor hiába növeljük meg a napi koffeinadagunkat akár a háromszorosára, nem múlnak tőle panaszaink. Ahhoz, hogy hatékonyan tudjunk fellépni a a tavaszi fáradtság ellen, a megfelelő vitaminok szedése (például: C-D-E vitaminok) mellett, kiemelt figyelmet kell fordítunk a rendszeres testmozgásra is. Az edzés nem csak izmainkat, csontjainkat erősíti, hanem nagy szerepet játszik a stressz leküzdésében is.

Testedzéskor ugyanis nő a stressz kezelésére alkalmas anyagok szintje a szervezetben, valamint felszabadul endorfin is, ami segít a jó közérzet biztosításában. Így enyhülnek a depresszív tünetek és hamarabb leküzdhetjük, ezt a kellemetlen jelenséget.

Ahhoz, hogy ne veszítsünk az edzési kedvünkből, amikor amúgy is kevésbé vagyunk motiváltak, jól jön a segítség. Sok lehetőség közül választhatunk, de a legcélravezetőbb, ha egy edzőtermet látogatunk meg. A jobb helyeken pedig nem csak modern munkaállomásokkal és csoportos óra termekkel, hanem szaunarészleggel is találkozhatunk, a legjobb helyeken pedig a szaunát ingyen is használhatjuk. 😊  

Győzd le a tavaszi fáradságot és készülj már most a nyárra, bízd magad a profikra!

Egy személyi edző nem hagyja majd, hogy feladd. A csak rád fordított figyelmével nem csak a személyi edzések alkalmával, hanem folyamatosan a te fejlődésedet támogatja. Az első konzultáció után, a személyi edző a kialakított edzésterv alapján minden alkalommal különböző gyakorlatokkal teszi izgalmassá és változatossá az edzést. Ha az A Fitness termeit és személyi edzőit választod az edzéshez, a tavaszi fáradság legyőzése mellett a nyári bomba formád is meglesz. 

                                                     

 

 

 

Hová tűnt a lelkesedés?

2020,február,4

Tudjuk mit tettél tavaly télen!

Megfogadtad, hogy az idén más lesz és egész évben eljársz az edzőterembe. De sajnos nem így lett. Hová tűnt a lelkesedésed?

Sajnos a legtöbb esetben igaz, hogy a nagy januári hajrá február elejére már visszaesik és a látványos eredmények hiányában az edzés nem lesz többé napi rutin. A probléma pedig itt kezdődik, gyors és látványos változásra számítunk, miközben a szervezetünknek csak egy hónapot adunk.  Egy hónap viszont még a reggeli rutin megszokására sem elég. Átlagosan 66 napra van szükségünk ahhoz, hogy egy szokás rutinosan váljon a mindennapok részévé.

Akkor két hónap elég a változáshoz?

Nem, a változáshoz továbbra is több idő kell, kitartás és motiváció. A két hónap csupán csak arra elegendő, hogy az edzőterem látogatása rutinossá váljon. Vagyis, ha az év végén megfogadtad, akkor tervezz februárra is és járj rendszeresen az edzőterembe.

Rutin kialakítása kezdőknek és újrakezdőknek:

Előtte- utána képek: vedd elő a januári lelkesedésed és képzeld magad elé a célt. Ha ez megvan, akkor készíts magadról egy képet, ami a mércéd lesz az elkövetkezendő időkben. Ezután már csak az „utána” párokat kell elkészítened. 3-4 hetente javasolt, ugyan abban a ruházatban és környezetben.

Tervezz egy hétre előre: az edzések időpontjai kerüljenek be a naptáradba és tervezd meg az étkezéseidet is. Érdemes előre bevásárolni és az adagokat előre elkészíteni. Így az étkezésedet is egyszerűen figyelemmel tudod kísérni. További segítségedre lehet a napló vezetés is, amivel nem csak követheted, de kontrolálhatod is az étkezéseidet.

Tarts csaló/pihenő napot: kissé ellentmondásosnak tűnhet, de beválik! Ha nem vonsz meg magadtól szigorúan mindent, akkor a nehézségeket is könnyebben veszed.

Kérj segítséget: az étrend kialakításában, az edzés összeállításában vagy akár a mozdulatok helyes kivitelezéshez. Bízd bátran a szervezeted szakemberekre, ők pontosan tudni fogják, hogy mire lesz szükséges. Hiszen a személyi edzők nem csak hobbiként tekintenek az edzésre, hanem hivatásként.

És mi segítünk neked! Keresd személyi edzőinket a teremben, akik nem csak megválaszolják a kérdéseidet, de a céljaid elérésében is támogatni fognak téged.

vagy

Töltsd le alkalmazásunkat a Play áruházból.

mobile-apps-icon qrcode

Tudjuk mit tettél tavaly télen!

Megfogadtad, hogy az idén más lesz és egész évben eljársz az edzőterembe. De sajnos nem így lett. Hová tűnt a lelkesedésed?

Sajnos a legtöbb esetben igaz, hogy a nagy januári hajrá február elejére már visszaesik és a látványos eredmények hiányában az edzés nem lesz többé napi rutin. A probléma pedig itt kezdődik, gyors és látványos változásra számítunk, miközben a szervezetünknek csak egy hónapot adunk.  Egy hónap viszont még a reggeli rutin megszokására sem elég. Átlagosan 66 napra van szükségünk ahhoz, hogy egy szokás rutinosan váljon a mindennapok részévé.

Akkor két hónap elég a változáshoz?

Nem, a változáshoz továbbra is több idő kell, kitartás és motiváció. A két hónap csupán csak arra elegendő, hogy az edzőterem látogatása rutinossá váljon. Vagyis, ha az év végén megfogadtad, akkor tervezz februárra is és járj rendszeresen az edzőterembe.

Rutin kialakítása kezdőknek és újrakezdőknek:

Előtte- utána képek: vedd elő a januári lelkesedésed és képzeld magad elé a célt. Ha ez megvan, akkor készíts magadról egy képet, ami a mércéd lesz az elkövetkezendő időkben. Ezután már csak az „utána” párokat kell elkészítened. 3-4 hetente javasolt, ugyan abban a ruházatban és környezetben.

Tervezz egy hétre előre: az edzések időpontjai kerüljenek be a naptáradba és tervezd meg az étkezéseidet is. Érdemes előre bevásárolni és az adagokat előre elkészíteni. Így az étkezésedet is egyszerűen figyelemmel tudod kísérni. További segítségedre lehet a napló vezetés is, amivel nem csak követheted, de kontrolálhatod is az étkezéseidet.

Tarts csaló/pihenő napot: kissé ellentmondásosnak tűnhet, de beválik! Ha nem vonsz meg magadtól szigorúan mindent, akkor a nehézségeket is könnyebben veszed.

Kérj segítséget: az étrend kialakításában, az edzés összeállításában vagy akár a mozdulatok helyes kivitelezéshez. Bízd bátran a szervezeted szakemberekre, ők pontosan tudni fogják, hogy mire lesz szükséges. Hiszen a személyi edzők nem csak hobbiként tekintenek az edzésre, hanem hivatásként.

És mi segítünk neked! Keresd személyi edzőinket a teremben, akik nem csak megválaszolják a kérdéseidet, de a céljaid elérésében is támogatni fognak téged.