A legjobb hely a legjobbaknak a hét minden napján nyitva!

 


Bérletek / Árak

A személyi edzés árát csak készpénzben tudod kifizetni!


Hírek

Akcióinkról

Életmódváltás két lépésben

2020,szeptember,5

Életmódváltás két lépésben

Két egyszerű és betartható lépés, ami segít neked a célod elérésében.

Kezdjük a nulladik lépéssel, amit az életmódváltás alapkövének is tekinthetünk, hiszen e nélkül csekély az esély a sikerre. A nulladik lépést maga az elhatározás: Igen, én változtatni akarok és nem fogom feladni! Persze a feladás részét könnyű előre megígérni, de a következő lépések a motivációd fenntartásában is segíthetnek.

Életmódváltás két lépésben – hogy könnyen menjen

Első lépés: tervezz, tervezz és tervezz! Napirendet, étrendet és edzéstervet. Miért jó, ha mindent előre megtervezel? Tulajdonképp azért, mert így átláthatóvá vállnak a mindennapjaid és ami le lett már írva vagy bekerült a naptáradba és értesítést kapsz róla, azt már a lelkiismereted nem engedi lemondani. Persze a tervezést is lehet jól és még jobban is csinálni, például képzett személyi edzők és táplálkozási tanácsadók bevonásával.

Második lépés: dokumentálj! Készíts jegyzetet a napi kalóriabevitelről és fotózd magad rendszeresen. Az étkezéseid feljegyzése segít átláthatóbbá tenni az étrended és a kalóriadeficitet is egyszerűbb lesz tartani, persze csak is akkor, ha az esti nasi felírását nem csalod el 😉. Az előtte-utána fotók pedig a motivációd fenntartásában segítenek. Utóbbi leginkább akkor tud hasznos lenni, amikor a mérlegre állva várod a csodát, de a mutatott kilogrammok szerint nem fogytál, hanem híztál. Aggodalomra viszont nincs okod, ugyanis az izom nehezebb, mint a zsír! És ha már dokumentáció és képek, akkor nyugodtan mehet is fel minden az Instagramra, (persze csak ha bevállalod) mert ott további motivációra és lelkes támogatókra és követőkre lelsz, akiknek te leszel a követendő példa. És mi lehet annál nagyobb motiváció, mint amikor te válsz mások példaképévé?

+ 1 lépés: kérj szakértői segítséget! Ahogyan azt az első lépésben is már említettük, az edzéstervek és az étrendek összeállításában a megfelelő szakemberek sokat segíthetnek. Egy képzett személyi edző például nem csak odaad egy általános étrendet és egy edzéstervet, hanem:

  • felméri az állóképességedet és az egészségi állapotodat
  • és annak megfelelően állítja össze a tervek.

Így biztos lehetsz abban, hogy ha a személyi edző által leírtakat betartod, akkor a látványos eredmény nem marad el.

Válassz edzőtermeink és személyi edzőink közül, vágj bele a két lépésből álló életmódváltásba még ma.

 Négy + 1 érv a személyi edzők mellett

2020,augusztus,12

Négy + 1 érv a személyi edzők mellett

A legtöbbünk életében legalább egyszer elérkezik az a pillanat, amikor elhatározza, hogy változtatni akar. Ennek okai pedig épp oly változatosak lehetnek, mint maguk az emberek. Az indok pedig legalább olyan fontos, mint maga a változás, hiszen a felismerés és a változtatni akarás az első lépés.

A második lépés pedig a célhoz vezető megfelelő út kiválasztása, ami természetesen magába foglalja az indokot is, vagy a nagy kérdést: miért akarsz változtatni?

Egészségügyi okokból? Azért, mert nem tetszik, amit a képeken látsz? Vagy a legtöbb menyasszonyhoz hasonlóan te rágyúrnál a nagy napra?

Bármi is legyen az oka, az nagyon fontos, hogy őszinte legyél magaddal és persze azokkal is, akik ezen az úton támogatnak téged. Például a személyi edzővel, aki pontosan azért tanult és képzi magát folyamatosan, hogy neked a lehető leghatékonyabb módon segítsen.

 Négy + 1 érv a személyi edzők mellett

Az első a már előbb említett szaktudás és annak a folyamatos bővítése, ami röviden annyit jelent, hogy biztosan jó kezekben leszel. Hosszabban pedig bármilyen indokod legyen a változásra, a személyi edző tudni fogja, hogy az esetleg egészségügyi problémák, az életmódod, korod, súlyod, fizikai állóképességed alapján hogyan vágj bele úgy az életmódváltásba, hogy ne érjen csalódás.

A második érv a személyi edzők mellett, hogy az ő munkájuk egyben a hobbijuk és az életmódjuk is. Tehát, a lelkes hozzáállás, a neked járó extra figyelem és a folyamatos motiváció garantált, persze csak is akkor, ha valóban szakember foglalkozik veled.

A harmadik érvünk a 70-30 szabály, ami a táplálkozással kapcsolatos. Egy személyi edzőnek ebben is jártasnak kell lennie, hiszen a siker csak 30%-ban múlik az edzésen. A többi mind az étrendedben rejlik. És ez az is jelenti, hogy az este megevett csoki másnapi „ledolgozása” hozzáállás itt nem állja meg a helyét.

A negyedik érvünk pedig lényegében az első három kombinációja. Ugyanis, ha egy személyi edzővel az oldaladon vágsz bele az életmódváltásba, akkor bizonyíthatóan hamarabb érheted el a célodat. De csak akkor, ha 100%-ban beleadsz mindent és betartod az edződ által összeállított étrendet.

Ha pedig összegezni akarnák az eddigieket, vagy csak egy érvet felhozni, akkor legyen ez: a személyi edző tudja mi a jó neked!

Az A Fitness személyi edzői pedig még inkább tudják. Csak válaszd ki a hozzád legközelebb eső edzőteremet, majd a neked legszimpatikusabb személyi edzőnket és tapasztald meg, hogy milyen a legjobbak közé tartozni.

 

vagy

Töltsd le alkalmazásunkat a Play áruházból.

mobile-apps-icon qrcode

Négy + 1 érv a személyi edzők mellett

A legtöbbünk életében legalább egyszer elérkezik az a pillanat, amikor elhatározza, hogy változtatni akar. Ennek okai pedig épp oly változatosak lehetnek, mint maguk az emberek. Az indok pedig legalább olyan fontos, mint maga a változás, hiszen a felismerés és a változtatni akarás az első lépés.

A második lépés pedig a célhoz vezető megfelelő út kiválasztása, ami természetesen magába foglalja az indokot is, vagy a nagy kérdést: miért akarsz változtatni?

Egészségügyi okokból? Azért, mert nem tetszik, amit a képeken látsz? Vagy a legtöbb menyasszonyhoz hasonlóan te rágyúrnál a nagy napra?

Bármi is legyen az oka, az nagyon fontos, hogy őszinte legyél magaddal és persze azokkal is, akik ezen az úton támogatnak téged. Például a személyi edzővel, aki pontosan azért tanult és képzi magát folyamatosan, hogy neked a lehető leghatékonyabb módon segítsen.

 Négy + 1 érv a személyi edzők mellett

Az első a már előbb említett szaktudás és annak a folyamatos bővítése, ami röviden annyit jelent, hogy biztosan jó kezekben leszel. Hosszabban pedig bármilyen indokod legyen a változásra, a személyi edző tudni fogja, hogy az esetleg egészségügyi problémák, az életmódod, korod, súlyod, fizikai állóképességed alapján hogyan vágj bele úgy az életmódváltásba, hogy ne érjen csalódás.

A második érv a személyi edzők mellett, hogy az ő munkájuk egyben a hobbijuk és az életmódjuk is. Tehát, a lelkes hozzáállás, a neked járó extra figyelem és a folyamatos motiváció garantált, persze csak is akkor, ha valóban szakember foglalkozik veled.

A harmadik érvünk a 70-30 szabály, ami a táplálkozással kapcsolatos. Egy személyi edzőnek ebben is jártasnak kell lennie, hiszen a siker csak 30%-ban múlik az edzésen. A többi mind az étrendedben rejlik. És ez az is jelenti, hogy az este megevett csoki másnapi „ledolgozása” hozzáállás itt nem állja meg a helyét.

A negyedik érvünk pedig lényegében az első három kombinációja. Ugyanis, ha egy személyi edzővel az oldaladon vágsz bele az életmódváltásba, akkor bizonyíthatóan hamarabb érheted el a célodat. De csak akkor, ha 100%-ban beleadsz mindent és betartod az edződ által összeállított étrendet.

Ha pedig összegezni akarnák az eddigieket, vagy csak egy érvet felhozni, akkor legyen ez: a személyi edző tudja mi a jó neked!

Az A Fitness személyi edzői pedig még inkább tudják. Csak válaszd ki a hozzád legközelebb eső edzőteremet, majd a neked legszimpatikusabb személyi edzőnket és tapasztald meg, hogy milyen a legjobbak közé tartozni.