Kovács Péter vagyok. Évekig tanárként tanítottam gimnáziumban. Ekkortájt kedveltem meg a sportokat igazán, köztük olyan sportágakat is, amelyek korábban nem álltak közel hozzám, például a futást. Úszást, karatét, asztaliteniszt már korábban is űztem, az elmúlt 7 évben pedig a funkcionális edzéseket (trx, cross training, köredzések) kedveltem meg, mert nagyon hatékonyan fejlesztik az erőállóképességet, a mindennapi élet összetett mozgásformáit használva. A csoportban edzés pedig plusz motivációt ad. Az IWI edzőképzését végeztem el és trx oktatói képesítést szereztem, hogy a sport iránti lelkesedésemet a megfelelő tudással kombinálva másokat is mozgásra ösztönözhessek. A Semmelweis Egyetemen töltött időszak után az A-Fitnessben már 2. éve tartok csoportos edzéseket. Várlak titeket szeretettel az óráimon!

TRX leírás: 

A TRX a funkcionális edzés egyik leghatékonyabb eszköze, amely az izomcsoportok edzését teszi lehetővé. A TRX felfüggesztéses hevederrendszerrel végzett teljes testes ellenállásos edzés, melynek jellemzője, hogy a használó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Az ellenállás az ember saját testsúlya, a nehézséget a test talajjal bezárt szöge, illetve a stabilitás adja. Bármilyen fittségi szinten és bármilyen fittségi célhoz alkalmazható.  Használatával erőt, állóképességet, koordinációt és a törzsizmok stabilitását tudjuk fejleszteni.

Funkcionális edzés leírás:

A funkcionális tréning lényege, hogy olyan gyakorlatokat végzünk, amelyek a mindennapi életben is megállják a helyüket, melyek során a testünk, az izmaink a maguk természetes módján mozognak. A funkcionális edzés folyamán akár saját testsúllyal, akár más súllyal olyan gyakorlatokat végzünk, amely során az egész testet átmozgatjuk: itt nincs külön lábnap vagy bicepsz nap, mint a hagyományos testépítésnél, hanem egyszerre több izomcsoport együttesét eddzük a mindennapokban előforduló mozgásokból merítve: guggolások, kitörések, karhajlítások-nyújtások, törzsfordítások stb. Kiemelkedő szerepe van benne a core izomzatnak, amik a gerinc neutrális helyzetben tartásáért felelnek, ők a tartó izmok. A funkcionális edzés során több képességet fejlesztünk egyszerre: erőt, állóképességet, hajlékonyságot, koordinációt és gyorsaságot.