Has, láb, popsi. Az az a három legérzékenyebb terület, amire a nők az edzéseik 90%-át összpontosítják. A problémás zónák edzése egy speciálisan ezeknek az igényeknek a kielégítésére összeállított has, láb, popsi program.

Hogyan épül fel egy ilyen edzés?

Az intenzív 10-15 perces bemelegítés után a has, far és a combok izmait dolgozzuk át. Az óravégi nyújtás itt is szerves része az edzésnek.  A problémás testrészekre koncentrált edzés alkalmas az izmok feszességének fokozására, de nem alkalmas a zsírpárnák lefogyasztására. Ezért mindenképpen ajánlom figyelmedbe, hogy rendszeresen látogasd a zsírégető órámat.

Hogy mire számíthatsz ha beugrasz az órámra?

  • nagy hangsúlyt fektetek a gyakorlatok helyes végrehajtására
  • fontosnak tartom oráimon a kellő motivációt
  • gondoskodom arról, hogy az óra nem csak hatékony, de élvezetes is legyen a számodra
  • törekszem mindig változatossá tenni az edzéseket, ezért gyakran csempészek új gyakorlatokat
  • a jó zene garantált

És végül egy két mondat arról, hogy én miért tartok csoportos edzést.  Imádom csinálni, pótolhatatlan az érzés, amikor a tükörben látom a csillogó szemeket. Nagyon nagy boldogsággal tölt el, látni a vendégeim fejlődését mint külsőleg mint edzettségben.  Csak egy lépést tegyél meg, gyere el az órámra és utána én végig melletted leszek.