A legjobb hely a legjobbaknak ismét a megszokott nyitvatartással!


Bérletek / Árak

A személyi edzés árát csak készpénzben tudod kifizetni!

Kedves Új vendégeink! Bár az ingyenes első alkalmas akciónk véget ért, az áraink továbbra is alacsonyak maradnak. 


Hírek

Akcióinkról

Fusd körbe a világot

2020,augusztus,21

Fusd körbe a világot!

Te is azok közé tartozol, akik még a nyaralás alatt sem mondanak le a futásról? Vagy inkább felfedező típus vagy és bejárod a nevezetességeket? Akkor garantáltan a legújabb futópadunk lesz az egyik kedvenced! A Freemoiton 10.9b futópadok ugyanis olyan technológiák egyedüálló kombinációit alkalmazzák, melyek valós idejű élményt biztosítanak neked a világ bármely pontján. 

Sétálj Párizs utcáin vagy fusd le a bostoni maratont, a Freemotionnel az élmény valósággá válik!

A terep adottságainak megfelelően a program automatikusan szabályozza az emelkedés vagy lejtés szögét, így megvalósítva a kiválasztott terep szimulációját. Több mint 16000 edzésprogram, okostelefon és táblagép szinkronizáció, iFit® és Google Maps™ kompatibilitás, ami egyedülálló módon biztosítja neked a valós idejű élményt.

A Freemotion 10.9b párnázásnak és az egyedülálló fedélzeti felfüggesztési rendszernek köszönhetően még jobban kíméli a csípőt, a térdet és a bokát, valamint a futás közben képződött és elnyelt energiát még hatásosabban adja vissza a következő lépésnél.

Próbáld ki te is, augusztus végétől az A Fitness Újbuda edzőteremben!

 Négy + 1 érv a személyi edzők mellett

2020,augusztus,12

Négy + 1 érv a személyi edzők mellett

A legtöbbünk életében legalább egyszer elérkezik az a pillanat, amikor elhatározza, hogy változtatni akar. Ennek okai pedig épp oly változatosak lehetnek, mint maguk az emberek. Az indok pedig legalább olyan fontos, mint maga a változás, hiszen a felismerés és a változtatni akarás az első lépés.

A második lépés pedig a célhoz vezető megfelelő út kiválasztása, ami természetesen magába foglalja az indokot is, vagy a nagy kérdést: miért akarsz változtatni?

Egészségügyi okokból? Azért, mert nem tetszik, amit a képeken látsz? Vagy a legtöbb menyasszonyhoz hasonlóan te rágyúrnál a nagy napra?

Bármi is legyen az oka, az nagyon fontos, hogy őszinte legyél magaddal és persze azokkal is, akik ezen az úton támogatnak téged. Például a személyi edzővel, aki pontosan azért tanult és képzi magát folyamatosan, hogy neked a lehető leghatékonyabb módon segítsen.

 Négy + 1 érv a személyi edzők mellett

Az első a már előbb említett szaktudás és annak a folyamatos bővítése, ami röviden annyit jelent, hogy biztosan jó kezekben leszel. Hosszabban pedig bármilyen indokod legyen a változásra, a személyi edző tudni fogja, hogy az esetleg egészségügyi problémák, az életmódod, korod, súlyod, fizikai állóképességed alapján hogyan vágj bele úgy az életmódváltásba, hogy ne érjen csalódás.

A második érv a személyi edzők mellett, hogy az ő munkájuk egyben a hobbijuk és az életmódjuk is. Tehát, a lelkes hozzáállás, a neked járó extra figyelem és a folyamatos motiváció garantált, persze csak is akkor, ha valóban szakember foglalkozik veled.

A harmadik érvünk a 70-30 szabály, ami a táplálkozással kapcsolatos. Egy személyi edzőnek ebben is jártasnak kell lennie, hiszen a siker csak 30%-ban múlik az edzésen. A többi mind az étrendedben rejlik. És ez az is jelenti, hogy az este megevett csoki másnapi „ledolgozása” hozzáállás itt nem állja meg a helyét.

A negyedik érvünk pedig lényegében az első három kombinációja. Ugyanis, ha egy személyi edzővel az oldaladon vágsz bele az életmódváltásba, akkor bizonyíthatóan hamarabb érheted el a célodat. De csak akkor, ha 100%-ban beleadsz mindent és betartod az edződ által összeállított étrendet.

Ha pedig összegezni akarnák az eddigieket, vagy csak egy érvet felhozni, akkor legyen ez: a személyi edző tudja mi a jó neked!

Az A Fitness személyi edzői pedig még inkább tudják. Csak válaszd ki a hozzád legközelebb eső edzőteremet, majd a neked legszimpatikusabb személyi edzőnket és tapasztald meg, hogy milyen a legjobbak közé tartozni.

 

Formás popsi gyakorlatok

2020,július,31

Formás popsi gyakorlatok

A legtöbb hölgy szép és formás popsit szeretne, ami a legtöbb esetben nem születési előjog és még csak nem is a genetika csodája. Persze vannak szerencsések, ezt nem is tagadjuk. Inkább csak azt mondjuk, hogy a kivétel erősíti szabályt, vagyis ebben az esetben a kerek popsiért igencsak keményen meg kell dolgozni.

Ehhez hoztunk pár olyan popsiformáló gyakorlatot, amit nem csak az edzőteremben, hanem az otthonodban vagy akár a nyaralás alatt, tulajdonképpen bárhol el tudsz végezni! 

Formás popsi gyakorlatok – így csináld

 

 

Guggolás: a kerek és feszes popsi egyik alapgyakorlata, tehát ezt mindenképp építsd bele az edzéstervedbe. Erősíti a combfeszítő izmokat, de onnan tudod, hogy valóban jól csináltad, hogy a nagy és a középsőfarizmaidat is érzed. A klasszik kerek popsi eléréséhez viszont a combodat vidd le a holtpont alá, vagyis guggolj olyan mélyre, amennyire csak tudsz. A gyakorlatot természetesen végezheted súllyal vagy a nélkül is, de tény, hogy az előbbivel hatásosabb 

Felhúzás: a legjobb csajos gyakorlat! Garantáltan kerekebb lesz tőle a feneked és még a magassarkú viselésének a káros hatásait is enyhíti, ha helyes végzed el. Ez a gyakorlat ugyanis nem csak a far- és a combizmokat, hanem a hátizmaidat is átmozgatja. Ezt a gyakorlatot azonban mindenképp súllyal végezd! Ha edzőteremben végzed, akkor használatsz rudat, kettlebellt, kézisúlyzókat vagy tárcsasúlyokat. ha pedig otthon végzed, akkor a zsugorfóliázott üdítőspakkok is megfelelnek. 

Kitörés: egyszerű és nagyszerű gyakorlat! A mellett pedig, hogy a nagy farizmod a gyakorlat során igen komoly terhelést kap, a combfeszítő izmaid is dolgoznak. Ha pedig minél nagyobb terpeszben végzed el a kitöréseket, annál jobban dolgoztatod meg a farizmokat. A súlyok használatát viszont ennél a gyakorlatnál csak a rutinosoknak vagy személyi edzőink felügyelete mellett javasoljuk. 

Ha pedig a gyakorlatokat legalább 3×10-es ismétlében heti 2-3 alkalommal végzed el, akkor az eredmény garantáltan nem marad el! 

Kéne egy kis extra motiváció? Válassz az edzőtermeink közül és próbáld ki az A Fitness élményt!

vagy

Töltsd le alkalmazásunkat a Play áruházból.

mobile-apps-icon qrcode

Formás popsi gyakorlatok

A legtöbb hölgy szép és formás popsit szeretne, ami a legtöbb esetben nem születési előjog és még csak nem is a genetika csodája. Persze vannak szerencsések, ezt nem is tagadjuk. Inkább csak azt mondjuk, hogy a kivétel erősíti szabályt, vagyis ebben az esetben a kerek popsiért igencsak keményen meg kell dolgozni.

Ehhez hoztunk pár olyan popsiformáló gyakorlatot, amit nem csak az edzőteremben, hanem az otthonodban vagy akár a nyaralás alatt, tulajdonképpen bárhol el tudsz végezni! 

Formás popsi gyakorlatok – így csináld

 

 

Guggolás: a kerek és feszes popsi egyik alapgyakorlata, tehát ezt mindenképp építsd bele az edzéstervedbe. Erősíti a combfeszítő izmokat, de onnan tudod, hogy valóban jól csináltad, hogy a nagy és a középsőfarizmaidat is érzed. A klasszik kerek popsi eléréséhez viszont a combodat vidd le a holtpont alá, vagyis guggolj olyan mélyre, amennyire csak tudsz. A gyakorlatot természetesen végezheted súllyal vagy a nélkül is, de tény, hogy az előbbivel hatásosabb 

Felhúzás: a legjobb csajos gyakorlat! Garantáltan kerekebb lesz tőle a feneked és még a magassarkú viselésének a káros hatásait is enyhíti, ha helyes végzed el. Ez a gyakorlat ugyanis nem csak a far- és a combizmokat, hanem a hátizmaidat is átmozgatja. Ezt a gyakorlatot azonban mindenképp súllyal végezd! Ha edzőteremben végzed, akkor használatsz rudat, kettlebellt, kézisúlyzókat vagy tárcsasúlyokat. ha pedig otthon végzed, akkor a zsugorfóliázott üdítőspakkok is megfelelnek. 

Kitörés: egyszerű és nagyszerű gyakorlat! A mellett pedig, hogy a nagy farizmod a gyakorlat során igen komoly terhelést kap, a combfeszítő izmaid is dolgoznak. Ha pedig minél nagyobb terpeszben végzed el a kitöréseket, annál jobban dolgoztatod meg a farizmokat. A súlyok használatát viszont ennél a gyakorlatnál csak a rutinosoknak vagy személyi edzőink felügyelete mellett javasoljuk. 

Ha pedig a gyakorlatokat legalább 3×10-es ismétlében heti 2-3 alkalommal végzed el, akkor az eredmény garantáltan nem marad el! 

Kéne egy kis extra motiváció? Válassz az edzőtermeink közül és próbáld ki az A Fitness élményt!