Minden belépő és bérlet tartalmazza az ingyenes  szauna használatot.

Minden belépő és bérlet alkalmanként 3 óra időtartamra érvényes.


Bérletek / Árak

A személyi edzés árát csak készpénzben tudod kifizetni!

Kedves Új vendégeink! Bár az ingyenes első alkalmas akciónk véget ért, az áraink továbbra is alacsonyak maradnak. 


Hírek

Akcióinkról

Milyen a jó kardio edzés?

2019,augusztus,28

Milyen előnyökkel jár a kardio edzés?

A kardio edzés az elmúlt években az egyik legnépszerűbb mozgásformává nőtté ki magát. Ez nem véletlen, hiszen az edzés által a legtöbb ember a fogyást tűzi ki célként. Ezt pedig leginkább az ilyen típusú gyakorlatokkal lehet elérni. Azonban ezt is lehet rosszul végezni, így a kardio edzés több kárt okozhat, mint amennyi hasznot. A kardio edzés igénybe veszi a szívet, a tüdőt, és az érrendszert is egyaránt. Ezért nagyon fontos, hogy a gyakorlatokat megfelelő módon végezzük. A legjobb, ha szakemberek segítségét kérjük, így el tudjuk kerülni az esetleges sérüléseket, és valóban hatékonnyá tudjuk tenni a testmozgást.

A kardio edzés népszerűségének fő oka, hogy a zsír égetésének köszönhetően hozzájárul a súly csökkenéséhez. Ám ezen kívül is számos előnnyel rendelkezik. Ugyanis rendkívüli módon erősíti a szívet, és a tüdő kapacitását is növeli. Ráadásul jelentős mértékben csökkenti a szívinfarktus, a magas vérnyomás, a magas koleszterin, valamint a diabétesz kockázatát is egyaránt. És ez még mindig nem minden! A kardio edzés elősegíti a jobb és pihentetőbb alvást is. Ezen kívül képes csökkenteni a stresszt, és jobb közérzetet biztosít.

Milyen a hatékony kardio edzés?

A kardio edzés sokak számára egyenlő a futással, ám a valóságban egy ennél sokkal összetettebb dologról van szó. Ilyen típusú mozgásforma a futáson kívül többek között az úszás, a gyaloglás, a kerékpározás, az evezés, vagy éppen a síelés is.

Ám a kardio edzés esetén a legfontosabb kérdés, hogy milyen intenzitással végezzük az adott gyakorlatokat. Akár a futást, az úszást, vagy a kerékpározást részesítjük előnyben, a lényeg, hogy megdolgoztassuk a szívünket. A legjobb, ha olyan sportot választunk, amelyet valóban szeretünk, így a kardio edzés kellemes időtöltés is lehet. Azonban fontos figyelembe venni, hogy a kardio edzés egyes formái nem alkalmasak mindenki számára. Az ízületi problémákkal küzdőknek ilyen lehet például a futás. De bizonyos túlsúly esetén figyelni kell arra is, hogy egyszerre ne terheljük le túlságosan a szervezetet, inkább fokozatosan iktassuk be a mozgást az életünkbe.

Fontos, hogy a kardio edzés rendszeres legyen, hiszen csak így érhetjük el a kívánt eredményeket. A legelőnyösebb megoldás, ha egy héten 5 alkalommal, minimum 30 percig mozgunk. Elengedhetetlen, hogy legalább egy pihenő napot iktassunk be egy héten, így el tudjuk kerülni a túlzott kimerültség állapotát.

A kardio edzés hatékonyságát ma már számtalan különféle eszközzel mérhetjük. A pulzus számot és az oxigén felvételt akár egy okos óra is mutathatja, ez nagy segítséget tud nyújtani a mozgás során. Az optimális pulzus szám változhat az edzettség szintjétől, a fizikai állapottól, a kortól, a nemtől, sőt, akár az aktuális időjárástól is.

Korszerű és minden igény kielégítő edzőtermeinkben a kardio edzés kedvelői is jól érezhetik magukat! A számtalan modern gép mellett a profi személyi edzőink is a segítségedre lesznek.

 

A csoportos edzés előnyei

2019,augusztus,12

A csoportos edzés előnyei

Biztosan neked is ismerős az a rengeteg kifogás, amik akkor merülnek fel, amikor az edzésről van szó. A leggyakoribb ezek közül, hogy nincs elég időd. Ez érthető, hiszen a sok munka mellett a családra és a barátokra is időt kell fordítanod. Azonban fontos, hogy a rendszeres testmozgás is része legyen az életednek, ezért érdemes lehet összekötni a kellemest a hasznossal. Most biztosan sokakban merül fel a kérdés, hogy mégis hogyan? Mi tudjuk a választ! Egy csoportos edzés számtalan előnnyel jár. Az egyik legfontosabb ezek közül, hogy együtt mozoghatsz a barátaiddal. Így nem csak jó hangulatban fog telni az edzés, de a motiváció is könnyebben érkezik.

Ha még sosem voltál egy ilyen csoportos edzés részese, érdemes elgondolkodni rajta. Talán éppen ez fog segíteni és erőt adni abban, hogy mozgás továbbra is egy fontos része legyen az életednek.

Csoportos edzés – miért érdemes kipróbálni?

Az egyik legfontosabb érv a csoportos edzés mellett, hogy nem vagy egyedül. Amikor körülnézel a teremben, látod, hogy másoknak sem könnyű. Azonban ha motiváljátok és segítitek egymást, közös erővel meg tudjátok csinálni, és előbb vagy utóbb minden akadályt le tudtok majd győzni.

A számtalan kifogás közül az egyik leggyakoribb, hogy egyedül nem megy az edzés. Hatalmas erőt tud adni azonban, ha a barátaiddal együtt mozogsz. Így kötelező feladat helyett kellemes időtöltésként is tekinthetsz a csoportos edzésre. Ráadásul új barátokat is szerezhetsz, hiszen az ott lévőkkel már legalább egy közös témátok van: a testmozgás. A csoportos edzés tehát remek alkalom arra, hogy új embereket ismerj meg, akikkel akár életre szóló barátságokat is köthetsz. Az sem ritka, hogy a csoport tagjai közös programokat, kirándulásokat szerveznek, amelyek örök élményeket adnak, és még inkább összekovácsol titeket.

A csoportos edzés minden esetben egy profi edző segítségével történik. Ez többek között azért fontos, mert ő be tudja mutatni a gyakorlatok helyes elvégzését. Így el lehet kerülni az esetleges sérüléseket, és sokkal hatékonyabbá válik a testmozgás. Ennek még nagyobb jelentősége van akkor, ha még kezdő vagy, így elegendő segítséget és motivációt kapsz egy profi szakembertől.

Egy csoportos edzés meghatározó része a pörgős zene. Ez remek hangulatot tud adni, és garantáltan meghozza mindenki kedvét a mozgáshoz. Ennek köszönhetően úgy érezheted magad, mintha egy buli kellős közepébe csöppentél volna, miközben hasznosan töltöd az idődet, és teszel az egészségedért.

Nagyon fontos, hogy a testmozgás minden esetben a te fizikai állapotodnak megfelelően történjen. A csoportos edzés esetén több különböző szint közül tudsz választani, így biztosan megtalálod a számodra leginkább megfelelőt. Ez a legjobb módja annak, hogy elérd a kitűzött célokat, és fejlődni tudj.

Te is szeretnéd kipróbálni, hogy mit adhat egy csoportos edzés? A legjobb helyen jársz, ugyanis edzőtermeink Vácon, Pesterzsébeten és Újbudán is a rendelkezésedre állnak.

Hogyan válassz személyi edzőt?

2019,június,21

Az egészséges életmód egyik alapvető feltétele a helyes táplálkozás mellett a rendszeres testmozgás. Nagyon fontos azonban, hogy a céljainknak és a testalkatunknak leginkább megfelelő mozgásformát válasszuk. Amennyiben kezdők vagyunk, természetesen nagyon nehéz megállapítani, hogy milyen típusú és intenzitású edzés lenne a leghatásosabb a számunkra. Ráadásul az is előfordulhat, hogy nem megfelelően végezzük az adott gyakorlatokat, és ezért nem történik meg a kívánt változás. A legjobb megoldás ilyen esetben, ha egy profi szakember segítségét kérjük. Ma már rengeteg személyi edző áll a rendelkezésünkre, így biztosan meg tudjuk találni azt, aki a legközelebb áll az elképzeléseinkhez.

Személyi edző – mi alapján válasszunk?

Bár mindenkinek más és más elvárásai vannak, néhány dolgot mindenképpen érdemes figyelembe venni a személyi edző kiválasztása során. Vannak olyan szempontok ugyanis, amik által biztosan elkerülhetjük az esetleges csalódásokat.

Az első és legfontosabb dolog, hogy feltérképezzük a személyi edzőket. Nyugodtan menjünk le a konditerembe, és nézzünk körül, hogy ki a legszimpatikusabb a számunkra. Érdemes megnézni azt is, hogy milyen típusú edzéseket tartanak, és hogy hogyan kommunikálnak a vendégekkel. Ha az edző nem segít eléggé a gyakorlatok elvégzése közben, vagy mással foglalkozik, akkor valószínűleg nem ő lesz a mi emberünk.

Természetesen fontos az is, hogy mások véleményét is kikérjük. Kérdezzük meg a többi vendéget, hogy ők kivel voltak a leginkább megelégedve. Érdemes lehet a barátaink és az ismerőseink segítségét is kérni. Hiszen ha több a negatív vélemény, mint a pozitív, akkor az adott személyi edző minden bizonnyal nem jó szakember.

Sokan nem tartják fontosnak, azonban nagyon sokat segíthet nekünk, ha tudjuk, hogy az adott személyi edző milyen tanfolyamokat végzett, és mikre specializálódott. Keressünk olyan szakembert, aki folyamatosan képzi magát, és rendszeresen tanul új módszereket. Külön előny lehet, ha tanult a táplálkozástudományról is, hiszen egy jó személyi edző a mozgáson kívül az étrend kialakításában is nagy segítségünkre lehet.

Gondoljuk át magunkban, hogy pontosan mit akarunk elérni a testmozgás segítségével. Nem ugyanolyan típusú edzésre van szükség ugyanis ha fogyni, vagy például erősíteni szeretnénk. Nagyon fontos, hogy a céljainkat és az elképzeléseinket a személyi edző tudtára adjuk. Minden esetben meg kell beszélnünk vele, hogy milyen módszerekkel, és mennyi idő alatt érhetjük el a kívánt eredményeket. Győződjünk meg róla, hogy az adott személyi edző érti hogy mit szeretnénk, és hatékonyan hozzá tud segíteni minket a céljaink eléréséhez.

Már az első beszélgetés során el tudjuk dönteni, hogy a személyi edző maximális figyelmet fordít-e ránk és az igényeinkre. Érdemes elkerülni azokat, akik minden ügyfél esetén egy előre megtervezett séma alapján dolgoznak, és nem figyelnek az egyéni elképzelésekre, és a fizikai állapotra. Nagyon fontos, hogy a személyi edző ügyeljen arra is, hogy megfelelően végezzük a gyakorlatokat, így elkerülhetjük az esetleges sérüléseket. Egy igazán jó személyi edző biztosan megkérdezi, hogy van-e valamilyen betegségünk, vagy szedünk-e gyógyszereket. Fontos, hogy a munka megkezdése előtt felmérje az aktuális erőnléti szintünket, valamint az állóképességünket is.

Ha számodra is fontos, hogy a személyi edző valóban profi és megbízható legyen, fordulj hozzánk bizalommal! Edzőtermeink várnak Újbudán, Pesterzsébeten, és Vácon is!

vagy

Töltsd le alkalmazásunkat a Play áruházból.

mobile-apps-icon qrcode

Az egészséges életmód egyik alapvető feltétele a helyes táplálkozás mellett a rendszeres testmozgás. Nagyon fontos azonban, hogy a céljainknak és a testalkatunknak leginkább megfelelő mozgásformát válasszuk. Amennyiben kezdők vagyunk, természetesen nagyon nehéz megállapítani, hogy milyen típusú és intenzitású edzés lenne a leghatásosabb a számunkra. Ráadásul az is előfordulhat, hogy nem megfelelően végezzük az adott gyakorlatokat, és ezért nem történik meg a kívánt változás. A legjobb megoldás ilyen esetben, ha egy profi szakember segítségét kérjük. Ma már rengeteg személyi edző áll a rendelkezésünkre, így biztosan meg tudjuk találni azt, aki a legközelebb áll az elképzeléseinkhez.

Személyi edző – mi alapján válasszunk?

Bár mindenkinek más és más elvárásai vannak, néhány dolgot mindenképpen érdemes figyelembe venni a személyi edző kiválasztása során. Vannak olyan szempontok ugyanis, amik által biztosan elkerülhetjük az esetleges csalódásokat.

Az első és legfontosabb dolog, hogy feltérképezzük a személyi edzőket. Nyugodtan menjünk le a konditerembe, és nézzünk körül, hogy ki a legszimpatikusabb a számunkra. Érdemes megnézni azt is, hogy milyen típusú edzéseket tartanak, és hogy hogyan kommunikálnak a vendégekkel. Ha az edző nem segít eléggé a gyakorlatok elvégzése közben, vagy mással foglalkozik, akkor valószínűleg nem ő lesz a mi emberünk.

Természetesen fontos az is, hogy mások véleményét is kikérjük. Kérdezzük meg a többi vendéget, hogy ők kivel voltak a leginkább megelégedve. Érdemes lehet a barátaink és az ismerőseink segítségét is kérni. Hiszen ha több a negatív vélemény, mint a pozitív, akkor az adott személyi edző minden bizonnyal nem jó szakember.

Sokan nem tartják fontosnak, azonban nagyon sokat segíthet nekünk, ha tudjuk, hogy az adott személyi edző milyen tanfolyamokat végzett, és mikre specializálódott. Keressünk olyan szakembert, aki folyamatosan képzi magát, és rendszeresen tanul új módszereket. Külön előny lehet, ha tanult a táplálkozástudományról is, hiszen egy jó személyi edző a mozgáson kívül az étrend kialakításában is nagy segítségünkre lehet.

Gondoljuk át magunkban, hogy pontosan mit akarunk elérni a testmozgás segítségével. Nem ugyanolyan típusú edzésre van szükség ugyanis ha fogyni, vagy például erősíteni szeretnénk. Nagyon fontos, hogy a céljainkat és az elképzeléseinket a személyi edző tudtára adjuk. Minden esetben meg kell beszélnünk vele, hogy milyen módszerekkel, és mennyi idő alatt érhetjük el a kívánt eredményeket. Győződjünk meg róla, hogy az adott személyi edző érti hogy mit szeretnénk, és hatékonyan hozzá tud segíteni minket a céljaink eléréséhez.

Már az első beszélgetés során el tudjuk dönteni, hogy a személyi edző maximális figyelmet fordít-e ránk és az igényeinkre. Érdemes elkerülni azokat, akik minden ügyfél esetén egy előre megtervezett séma alapján dolgoznak, és nem figyelnek az egyéni elképzelésekre, és a fizikai állapotra. Nagyon fontos, hogy a személyi edző ügyeljen arra is, hogy megfelelően végezzük a gyakorlatokat, így elkerülhetjük az esetleges sérüléseket. Egy igazán jó személyi edző biztosan megkérdezi, hogy van-e valamilyen betegségünk, vagy szedünk-e gyógyszereket. Fontos, hogy a munka megkezdése előtt felmérje az aktuális erőnléti szintünket, valamint az állóképességünket is.

Ha számodra is fontos, hogy a személyi edző valóban profi és megbízható legyen, fordulj hozzánk bizalommal! Edzőtermeink várnak Újbudán, Pesterzsébeten, és Vácon is!