Sziasztok! Livi vagyok, jelenleg aerobik oktatóként erősítem a Pesterzsébet A-fitnesz csapatát. Nekem nagyon régóta betölti az életemet a mozgás és az egészséges életmód szeretete, amit szívvel-lélekkel űzök és a hivatásomnak gondolok. Az egyik „szerelem” mindig is az aerobik volt és az is marad. J Legfőbb célom, hogy megszerettessem az emberekkel a mozgás örömét, mert tudom, hogy ebben a mai rohanó világban milyen fontos és elengedhetetlen a rendszeres sport az egészségmegőrzéshez, testi-lelki harmóniánkhoz, hiszen, mint köztudott, a mozgás csökkenti a stresszt, levezeti a feszültséget, feltölt, energizál és még sorolhatnám a számos pozitív hatását. Csak kitartónak kell lenni! J Várlak benneteket sok szeretettel aerobik óráimra (Bomba body, Has-láb-popsi), ahol a leghatékonyabb gyakorlatok mellett a jó hangulat és a pörgős zenék elmaradhatatlanok!

Mert csapatban a legjobb edzeni! 

Bármilyen kérdéssel nyugodtan forduljatok hozzám, bármiről is legyen szó, a legjobb tudásomnak megfelelően segítek. Végzettségeim OKJ-s Sportoktató (2012) Aerobik Sportedző (2013) - Star Trainig Továbbképző Központ Indoor Cycling Trainer (2013) - Star Trainig Továbbképző Központ Személyi edző – Art Továbbképző Központ  (2017/2018)

Bomba body

Várlak sok szeretettel egy jó kis zsírégető és alakformáló órára egyben.  Aerobikkal amellett, hogy belátható időn belül elérhető a kívánt testalkat, az anyagcsere is javítható. Kalóriaégetésre az egyik legjobb edzésforma, mert az egész testet alaposan átmozgatja. Különböző eszközöket használunk az edzés során: Step pad, súlyzók, gumiszalag, fitball. Nálam nincsenek bonyolult lépéskombinációk, egyszerű koreográfiára és jó kis talajgyakorlatokra számíthatsz jó hangulattal és pörgős zenékkel. A motiváció biztos nem marad el!

Has-láb-popsi

Egy dinamikus alakformáló aerobik óra, ahol mindent erősítünk, de a hangsúlyt a kritikusabb izomcsoportokra fordítjuk (combizom, fenék, hasizom). Az óra 10-15 perces laza bemelegítéssel kezdődik. Ezután egyszerűbb koreografiás (általában step pados) gyakorlatot tanulunk, ami főképp az állóképességet javítja. Majd a következő blokkban statikusabb erősítő gyakorlatokat végzünk combra es fenékre. Zárásként a földön has-, kar- és hátizom gyakorlatokat végzünk. Mindig használunk valamilyen eszközt is: kézisúlyzót, kislabdát, gumiszalgot. Az óra végén 10 percben alaposan lenyújtunk, hogy elkerüljük a sérüléseket. Várlak, ha szeretnél javítani a "kényes hármas"-on!