Sajnáljuk! Edzőtermünk a COVID járvány miatt, Kormányrendelet alapján zárva tart. 

 


Bérletek / Árak

A személyi edzés árát csak készpénzben tudod kifizetni!


Hírek

Akcióinkról

Otthoni vs edzőtermi edzés

2020,november,5

Otthoni vs edzőtermi edzés

Ebben a cikkben választ kaphatsz arra, miért érdemes inkább az edzőtermet választanod az otthoni edzések helyett. 😉

A tavaszi járvány alatt a legtöbb konditerem bezárta kapuit, így még a legnagyobb edzőterem fanok is megtapasztalhatták az otthoni ezdés előnyeit és hátrányait. De lássuk be, hogy az otthon falai közt végzett testmozgás, főleg azok számra akik az edzőtermek világához szoktak, nem aratott osztatlan sikert. Természetesen nem arról van szó, hogy az otthoni edzéssel ne lehetne sikereket elérni! Sőt, ha kellő motivációval és kitartással rendelkezünk, akkor az otthoni edzéssel is sokat elérhetünk.

Azonban, ha nem az otthoni edzésre rendezkedtünk be, akkor ahogy a home office esetében, itt is nehéz az átállás.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Neked is ismerős? Ilyen és ehhez hasonló nehézségekkel biztosan nem találkozol az edzőteremben! 

És más nehézségekkel sem, ugyanis a megfelelő higiéniai előírások betartása mellett az edzőterem az egészséged megőrzésében is segíthet. Ugyanis a rendszeres testmozgás erősíti az immunrendszert, serkenti a makrofágok termelődését és csökkenti a stresszt. Összegezve tehát sokkal ellenállóbbak, egészségesebbek, fittebbek leszünk, és persze boldogabbak leszünk, ha rendszeresen edzünk. 💪 

Szeretnéd te is elkezdeni a konditermes edzést? Nálunk itt a szuper lehetőség! Ha még nem jártál az edzőtermeinkben, akkor most egy kedvezményes START bérlettel kipróbálhatod, hogy milyen érzés a legjobbak közé tartozni. Az öt alkalmas START bérletet 5.990 Ft-ért kérd a recepción. 

Régebben már jártál valamelyik edzőtermünkben, de az elmúlt három hónapban nem? Neked is készültünk egy meglepetéssel! Kérd a recepción az öt alkalmas RE-START bérletet 5.990 Ft-ért és hozd magad újra formába. 

Fitness – legjobb hely a legjobbaknak! Edzőtermeink elérhetőségeit itt találod. 

A testmozgás növeli az immunitást

2020,október,15

A testmozgás növeli az immunitást

A kialakult vírushelyzet mindannyiunk életét megnehezíti, ám most is mint mindig az egészségünk a legfontosabb.

Ilyenkor nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy még jobban meg erősítsük az immunrendszerünket a vírussal szemben. Mindezt általában vitaminokkal és különböző táplálékkiegészítőkkel tesszük. Ezek azért is elengedhetetlen fontosságúak, hiszen a táplálkozásunk során nem tudunk bejuttatni annyi vitamint és ásványi anyagot, amennyire szükségünk van a szervezetünk normál működése szempontjából.

Mozgással a vírus ellen

Természetesen a sportnak is kiemelkedő szerepe van az immunitásunk tekintetében. Kutatások igazolták, hogy a rendszeresen sportolók, vagy akár csak a hobbi sportolók között kevésbé alakulnak ki a légúti megbetegedések, megfázások. Tudtad? Már napi 30 perc elegendő, hogy azok az emberek közé tartozzunk, akiknek a szervezete jobban ellenáll ezeknek a betegségeknek.

Mozgás hatása az immunrendszerre

Mozgás során a megemelkedett testhőmérséklet segít ellenállni a baktériumoknak. Ezáltal kisebb a valószínűséggel érnek el minket a fertőzések. Valamint testmozgás hatására még a stresszt kiváltó hormon is lelassul, így sokkal kiegyensúlyozottabbak lehetünk, kevesebb arányban érnek el minket a betegségek.

Mozgás intenzitásának fontossága

Hajlamosabbak a fertőzésekre a versenysportolók, vagy a maratonfutók, hiszen ők jelentős mértékben terhelik a szervezetüket. Azonban nem szabad túlzásba esni. Akik túl sok edzést végeztek, és átestek a ló túloldalára, náluk csökkent az immunitás és ezzel az ellenkező hatást érték el. Sokkal fáradékonyabbak és ingerlékenyebbek lettek. Ha magunkon is ezeket tapasztaljuk, érdemes mérsékelni az edzéseink intenzitását és elegendő időt hagyni szervezetünk regenerálódására.

A testmozgás az immunrendszer támogatója

Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy fontos a mozgás! A vírusos időszakokban pedig testmozgással még inkább felkészíthetjük szervezetünket a nagyobb ellenállásra.

Fektess erre te is kiemelt figyelmet! Védekezz a vírus ellen, ne csak maszkkal, hanem sportolással is! Hidd el, a szervezeted garantáltan meg fogja hálálni. Mindehhez válaszd edzőtermünket! Edzőink sok szeretettel várnak Téged, hogy az edzettségi szintedhez a legmegfelelőbb személyre szabott edzéstervet kaphasd.

Legyen az egészséged az első! Kezdd el immunrendszered megvédését testmozgással még ma!

Amire nem is gondolnál a diétát során..

2020,október,7

Amire nem is gondolnál a diétát során..

Elhatároztad magad, szorgalmasan betartod a heti edzéseket, egészséges ételeket főzöl magadnak, az esti nasikat is sikerült kiiktatnod a mindennapjaidból? Mégsem éred el azt az eredményt, ami a célod kitűzésekor a szemed előtt lebegett?

Lehetséges, hogy van néhány dolog, amit figyelmen kívül hagytál a diétád során…

A diéta részleteinek fontossága

Az internetet bújva rengeteg olyan információval találkozhatsz, ami segíti a diétádat. Sőt, akár ki is váltja azt… . Na, az utóbbinak nem szabad bedőlni, hiszen csodaszerek, varázsporok és titokban tartott megoldások nem léteznek!

Ezért maradjunk is inkább a realitások talaján és nézzük meg, hogy a tökéletesnek tűnő diétád miért is nem válik be. A legfontosabb, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű! tápanyagot juttassunk a szervezetünkbe, vitaminokkal és ásványi anyagokkal együtt.

Hátráltató szokások elhagyása a diéta alatt

A szokások kialakulása hosszú időt ölel fel, így egy szokás elhagyása is elég kitartó munkát igényel. Olykor az ember nem mond le a berögzült szokásairól, de érdemes ezeket elhagyni a kívánt eredmény érdekében. 

Néhány tipp, hogy mik lehetnek ezek:

  • Dohányzás: Lehet nem gondoltad, hogy a dohányzás bűnös lehet, és ennek okán stagnál a súlyod. A cigarettának köztudottan számos káros hatása van, érdemes fokozatosan elhagynod a diétád szempontjából is.
  • Alkoholfogyasztás: Azt gondolod, belefér ha heti egyszer kirúgsz a hámból és elmész iszogatni a barátaiddal. Az alkohol viszont nem túl nagy támogatója a diétádnak, hiszen szénhidrátként dolgozza fel a szervezeted. Vízvisszatartó hatása felborítja az anyagcserédet, a szomjúságérzet pedig éhséget is előidézhet, így könnyebben csábulsz el a nasiknak.
  • Csalónapok: Sokszor azzal is becsapod magad, ha tartasz egy olyan napot, amikor mindent megengedsz magadnak. Ebből az állapotból nehéz kizökkenni, a többi napon nagyobb sanyargatásnak fogod érezni hogy megvonod magadtól azokat az ételeket, amiket szeretsz.

Ahogy azt korábban említettük fontos hogy találj megfelelő szakembert, aki segítségedre lehet ezekben a kérdésekben. Edzőtermünk szakemberei nyitottan állnak hozzád és a kérdéseidhez. Személyre szabott étrendet és edzéstervet kaphatsz tőlük, így könnyebben elérheted a kitűzött céljaidat.

Fontos, hogy ne add fel, kellő motivációval és kitartással bármit elérhetsz!


Amire nem is gondolnál a diétát során..

Elhatároztad magad, szorgalmasan betartod a heti edzéseket, egészséges ételeket főzöl magadnak, az esti nasikat is sikerült kiiktatnod a mindennapjaidból? Mégsem éred el azt az eredményt, ami a célod kitűzésekor a szemed előtt lebegett?

Lehetséges, hogy van néhány dolog, amit figyelmen kívül hagytál a diétád során…

A diéta részleteinek fontossága

Az internetet bújva rengeteg olyan információval találkozhatsz, ami segíti a diétádat. Sőt, akár ki is váltja azt… . Na, az utóbbinak nem szabad bedőlni, hiszen csodaszerek, varázsporok és titokban tartott megoldások nem léteznek!

Ezért maradjunk is inkább a realitások talaján és nézzük meg, hogy a tökéletesnek tűnő diétád miért is nem válik be. A legfontosabb, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű! tápanyagot juttassunk a szervezetünkbe, vitaminokkal és ásványi anyagokkal együtt.

Hátráltató szokások elhagyása a diéta alatt

A szokások kialakulása hosszú időt ölel fel, így egy szokás elhagyása is elég kitartó munkát igényel. Olykor az ember nem mond le a berögzült szokásairól, de érdemes ezeket elhagyni a kívánt eredmény érdekében. 

Néhány tipp, hogy mik lehetnek ezek:

  • Dohányzás: Lehet nem gondoltad, hogy a dohányzás bűnös lehet, és ennek okán stagnál a súlyod. A cigarettának köztudottan számos káros hatása van, érdemes fokozatosan elhagynod a diétád szempontjából is.
  • Alkoholfogyasztás: Azt gondolod, belefér ha heti egyszer kirúgsz a hámból és elmész iszogatni a barátaiddal. Az alkohol viszont nem túl nagy támogatója a diétádnak, hiszen szénhidrátként dolgozza fel a szervezeted. Vízvisszatartó hatása felborítja az anyagcserédet, a szomjúságérzet pedig éhséget is előidézhet, így könnyebben csábulsz el a nasiknak.
  • Csalónapok: Sokszor azzal is becsapod magad, ha tartasz egy olyan napot, amikor mindent megengedsz magadnak. Ebből az állapotból nehéz kizökkenni, a többi napon nagyobb sanyargatásnak fogod érezni hogy megvonod magadtól azokat az ételeket, amiket szeretsz.

Ahogy azt korábban említettük fontos hogy találj megfelelő szakembert, aki segítségedre lehet ezekben a kérdésekben. Edzőtermünk szakemberei nyitottan állnak hozzád és a kérdéseidhez. Személyre szabott étrendet és edzéstervet kaphatsz tőlük, így könnyebben elérheted a kitűzött céljaidat.

Fontos, hogy ne add fel, kellő motivációval és kitartással bármit elérhetsz!