A FITNESS - a legjobb hely a legjobbaknak!

Válassz az edzőtermeink közül. 

Szolgáltatásaink - Edzések

 

Kardio edzés Hatékony zsírégetés, tónusos izomzat, jó közérzet és általános fittség. Ez mind elérhető a kardio edzéssel, ha azt helyesen kivitelezzük. De még mielőtt végkimerülésig futnánk, érdemes a kardio edzés fogalmát körbejárni. Mit érdemes a kardio edzésről tudni? A kardio (cardio) szó előtagként a testmozgás területén belül a szív teljesítményét növelő mozgásformákra utal. Utóbbiakat pedig két kategóriába sorolhatjuk a mozgás időtartama és annak intenzitása függvényében. Bővebben Kardio edzés

Személyi edzés Az élet minden területén szükségünk vagy egy segítő társa, támaszra vagy épp egy mentorra, aki átsegít minket a nehézségeken és tanácsokkal lát el a jövőt illetően. Saját egészségünk és fittségünk megőrzése pedig kiváltképp megkívánja a szakszerű segítséget! A személyi edzés ugyanis többől áll, mint az edző által diktált tempó betartása és a gyakorlatok kifulladásig való ismétlése. Lényege inkább az egyénre szabott edzéstervben, valamint abban a motivációban és biztonságban rejlik, amit a szakember jelenléte teremt meg. Bővebben Személyi edzés

TRX edzés Egy új faj módszer, mely szinte alapjaiban változtatja meg az edzésről kialakított véleményünket. A TRX edzés egyik legnagyobb előnye maga az eszköz, melynek segítségével szinte bárhol kialakíthatjuk a saját „edzőtermünket”. Sikere pedig épp ebben a mobilis eszközben rejlik, melynek segítségével kiválóan fejleszthetőek a CORE izomcsoportok (a törzs izmai). Amit TRX edzésről tudni érdemes: Bővebben TRX edzés

Táplálkozási tanácsadás A villám- és sztárdiéták, az „eltitkolt” csodaszerek és a gyors fogyást ígérő tabletták világába sajnos egyre többen csöppenek bele. Ezek a jól marketingelt termékek azonban csak átmeneti megoldást jelentenek a súlyproblémákra, hosszútávon pedig károsan hatnak az egészségi állapotunkra. Vagyis mielőtt hinnénk az interneten olvasott beszámolóknak és az utómunkálatokkal felturbózott plakátoknak, gondoljuk át egy pillanat erejéig: Ha ez tényleg így működik, akkor miért nem néz ki így mindenki? Természetesen most nem arról van szó, hogy teljesen megvetnénk az étrend kiegészítőket, hiszen a megfelelő táplálkozással együtt azok tényleg sokat segítenek. És itt most a megfelelő táplálkozáson van a hangsúly, mely túlmutat a drasztikus és önkínzó módszereken és a gyors eredményeken. Bővebben Táplálkozási tanácsadás

Tömegnövelő edzés A tömegnövelő edzés szó hallatán többeknek a mai napig egy hivatásos testépítő képe ugrik be, mely nem feltétlenül helyes. Ugyanis a tömegnövelő edzés nem csak azoknak ajánlott, akik versenyeken akarnak részt venni, hanem azoknak is, akik csak egy-egy izomcsoportot szeretnének fejleszteni. Kiknek ajánlott tehát a tömegnövelő edzés? Bővebben Tömegnövelő edzés

Zsírégető edzés Az állandó diétázás ellenére is folyamatosan a kilókkal küzdesz? Már kipróbáltad az összes csodaszert, de egyik sem vált be? Akkor itt az ideje egy olyan módszert is kipróbálni, melyet már te is ismersz, csak eddig nem mertél belevágni. Sajnos sokan valóban nem mernek egy kondi- és edzőterem közelébe se menni, mivel félnek a rosszalló pillantásoktól, a megjegyzésektől és a saját teljesítményüktől. Valójában, aki lemegy edzeni az nem a másikra fog figyelni - kivéve, ha megkérjük, hogy segítsen nekünk -, hanem saját magára és a gyakorlatokra. A hatékony zsírégetéshez tehát ez az első akadály, amit le kell győzni, félelmünkön itt egyszerűen csak felül kell kerekedni. Következő lépésként már érdemes egy célt kitűzni és a zsírégető edzést a szerint összeállítani. Bővebben Zsírégető edzés

 

Hírek/Újdonságok/Érdekességek

Formás popsi gyakorlatok

2020,július,31

Formás popsi gyakorlatok

A legtöbb hölgy szép és formás popsit szeretne, ami a legtöbb ese...

Az ideális testsúly elérése és megta...

2020,július,20

Az ideális testsúly elérése és megtartása

Ha olvastad az előző bejegyzésünket, akkor már b...

Ami a számok és az indexek mögött va...

2020,július,10

Ami a számok és az indexek mögött van

Szinte mindenhol ezekbe a szavakba botlunk, ha az él...

Ingyenes állapotfelmérés

2020,június,23

Ingyenes állapotfelmérés budapesti termeinkben!

Belevágnál az életmódváltásba, de ...

Csak csajoknak!

2020,június,18

Csoportos óra csak csajonak!

A legcsajosabb csoportos óra a váci a Fitness teremben!

Hogyan győzd le a tavaszi fáradságot...

2020,március,8

Márciusban kirobbanó energia? 

A tavasz közeledtével ébredezik körülöttünk a természe...

Hová tűnt a lelkesedés?

2020,február,4

Tudjuk mit tettél tavaly télen!

Megfogadtad, hogy az...

Milyen a jó kardio edzés?

2019,augusztus,28

Milyen előnyökkel jár a kardio edzés?

A kardio edzés az elmúlt években az...

Milyen előnyökkel jár a kardio edzés?

A kardio edzés az elmúlt években az egyik legnépszerűbb mozgásformává nőtté ki magát. Ez nem véletlen, hiszen az edzés által a legtöbb ember a fogyást tűzi ki célként. Ezt pedig leginkább az ilyen típusú gyakorlatokkal lehet elérni. Azonban ezt is lehet rosszul végezni, így a kardio edzés több kárt okozhat, mint amennyi hasznot. A kardio edzés igénybe veszi a szívet, a tüdőt, és az érrendszert is egyaránt. Ezért nagyon fontos, hogy a gyakorlatokat megfelelő módon végezzük. A legjobb, ha szakemberek segítségét kérjük, így el tudjuk kerülni az esetleges sérüléseket, és valóban hatékonnyá tudjuk tenni a testmozgást.

A kardio edzés népszerűségének fő oka, hogy a zsír égetésének köszönhetően hozzájárul a súly csökkenéséhez. Ám ezen kívül is számos előnnyel rendelkezik. Ugyanis rendkívüli módon erősíti a szívet, és a tüdő kapacitását is növeli. Ráadásul jelentős mértékben csökkenti a szívinfarktus, a magas vérnyomás, a magas koleszterin, valamint a diabétesz kockázatát is egyaránt. És ez még mindig nem minden! A kardio edzés elősegíti a jobb és pihentetőbb alvást is. Ezen kívül képes csökkenteni a stresszt, és jobb közérzetet biztosít.

Milyen a hatékony kardio edzés?

A kardio edzés sokak számára egyenlő a futással, ám a valóságban egy ennél sokkal összetettebb dologról van szó. Ilyen típusú mozgásforma a futáson kívül többek között az úszás, a gyaloglás, a kerékpározás, az evezés, vagy éppen a síelés is.

Ám a kardio edzés esetén a legfontosabb kérdés, hogy milyen intenzitással végezzük az adott gyakorlatokat. Akár a futást, az úszást, vagy a kerékpározást részesítjük előnyben, a lényeg, hogy megdolgoztassuk a szívünket. A legjobb, ha olyan sportot választunk, amelyet valóban szeretünk, így a kardio edzés kellemes időtöltés is lehet. Azonban fontos figyelembe venni, hogy a kardio edzés egyes formái nem alkalmasak mindenki számára. Az ízületi problémákkal küzdőknek ilyen lehet például a futás. De bizonyos túlsúly esetén figyelni kell arra is, hogy egyszerre ne terheljük le túlságosan a szervezetet, inkább fokozatosan iktassuk be a mozgást az életünkbe.

Fontos, hogy a kardio edzés rendszeres legyen, hiszen csak így érhetjük el a kívánt eredményeket. A legelőnyösebb megoldás, ha egy héten 5 alkalommal, minimum 30 percig mozgunk. Elengedhetetlen, hogy legalább egy pihenő napot iktassunk be egy héten, így el tudjuk kerülni a túlzott kimerültség állapotát.

A kardio edzés hatékonyságát ma már számtalan különféle eszközzel mérhetjük. A pulzus számot és az oxigén felvételt akár egy okos óra is mutathatja, ez nagy segítséget tud nyújtani a mozgás során. Az optimális pulzus szám változhat az edzettség szintjétől, a fizikai állapottól, a kortól, a nemtől, sőt, akár az aktuális időjárástól is.

Korszerű és minden igény kielégítő edzőtermeinkben a kardio edzés kedvelői is jól érezhetik magukat! A számtalan modern gép mellett a profi személyi edzőink is a segítségedre lesznek.