A tömegnövelő edzés szó hallatán többeknek a mai napig egy hivatásos testépítő képe ugrik be, mely nem feltétlenül helyes. Ugyanis a tömegnövelő edzés nem csak azoknak ajánlott, akik versenyeken akarnak részt venni, hanem azoknak is, akik csak egy-egy izomcsoportot szeretnének fejleszteni.

Kiknek ajánlott tehát a tömegnövelő edzés?

Azoknak, akik:

  • nagyobb izmokat szeretnének,
  • tónusosabb izomzatra és feszesebb testre vágynak,
  • az egyes sporttevékenységekből adódóan aránytalanságban szenvednek (pl: úszás)

Amit a tömegnövelő edzésről tudni érdemes:

Eredményt itt kizárólag csak a kemény munkával lehet elérni, vagyis a tömegnövelő edzés során mindvégig a saját határainkat kell veszegetni. Izomzatunk – azon belül is a fehér rostokat – tehát csak az egyre nagyobb súlyok alkalmazásával tudjuk fejlődésre bírni.

A várt eredményez azonban a kitartóan végzett tömegnövelő edzés nem elég, a helyes táplálkozásra itt is oda kell figyelni. A bevitt kalóriaértékek pontos betartása mellett pedig a fehérje-szénhidrát-zsír arányára is ügyelni kell, hiszen ezek összessége járul hozzá az izmaink fejlődéséhez.

Lényegében tehát:

  • kemény munka és céltudatos hozzáállás nélkül nincs eredmény
  • bárki bármit mondjon, csodaszerek nem léteznek (természetesen az étrend kiegészítők valamelyest segíthetnek)
  • a megfelelő étrend nélkül a tömegnövelő edzés eredménytelen lesz

Amit az A Fitness nyújt a vendégeinek:

A nagy és pazarul felszerelt edzőtermünkben a hivatásos testépítők és a kezdők is megtalálják a számukra leginkább megfelelő eszközt.

Kezdő vendégeink számára pedig az alábbiakat kínáljuk még:

  • táplálkozási tanácsadást
  • étrend összeállítást
  • tömegnövelő edzés program összeállítást
  • mentorálást