Ha már észbe kaptál, hogy el kéne kezdeni a nyárra gyúrni, akkor nagyon jó vagy! Ha pedig most készülnél eljönni az edzőterembe, akkor pont időben vagy! De kezdünk inkább az elején, főleg ha kezdő vagy.

Először is jelentsük ki, hogy villám diéta, csoda bogyó, és lapos has gyártó gyakorlat nem létezik. Ennek ellenére tudjuk, hogy mindenki (titok, de mi is 😀 ) arra vágyik, hogy a lehető legkisebb befektetéssel a legtöbbet érhesse el. Na ez az edzés világára valahogy pont nem érvényes. Itt igenis kitartónak kell lenni és eléggé motiváltnak ahhoz, hogy elérjük a célunk.

Kitartónak, motiváltnak az edzésben és a diétában. Miért említjük mind a kettőt? Azért mert a siker itt 70 %-ban múlik az étkezésen és 30%-ban a mozgáson. Hihetetlen, igaz?

Ez azt jelenti tehát, hogy sem a koplalás, sem az állandó max teljesítményen tolt mozgás a jó megoldás. Inkább a kettő együtt, a megfelelő összhangban és személyre szabottan. Utóbbit pedig kiemelt fontosnak tartjuk! Hogyan is várhatnánk el, hogy két teljesen különböző személyre ugyan olyan hatással legyen ugyan az a diéta és mozgásforma?

Sehogy! A „barátnőmnek bevált, nekem is jó lesz” stratégiával csak azt érjük el, hogy egy életre megutáljuk a sportot és a diéta alatt elfogyasztott ételekre pedig jó eséllyel soha többé nem fogunk ránézni.

Szóval bármennyire is bevált az ismerősünknek a legújabb sztár diéta és a napi 100 has prés jobb, ha (legalább) az első tanácsokat egy szakértőtől kérjük.

Egy személyi edző ugyanis tökéletesen tisztában van a már előbb említett ténnyel és persze azzal is, hogy hogyan mérjen fel téged. Ezen a felmérés pedig nem kevesebb alapul, mint a későbbi edzésterv és étrend, vagyis a célodig vezető út!

Érdemes tehát az életmódváltást és a nagy nyári #bikinialakkihívást egy személyi edzővel kezdeni.

Ha te is biztosra mennél, keresd fel személyi edzőinket, most már hamarosan ismét három helyen!