motivacio_edzeshez_1

Az életmód váltás nem csak fizikai kihívások elé állt minket, hanem lelki is. Végre elhatározzuk magunkat, hogy elindulunk egy egészségesebb élet felé vezető úton, és a legnagyobb lelkesedéssel ugrunk fejest a munkába. Egy hónap után pedig a lelkesedés alább hagy, mert hiába a rengeteg edzés, és a kitartó diéta a tükör mégis mást mutat.  A drasztikus változást nem látjuk és sokan ennél a pontnál feladják, majd csalódottan visszatérnek régi nem megfelelő életvitelükhöz. Ebben a cikkünkben szeretnék felhívni a figyelmed, hogy mennyi idő kell ahhoz, hogy látványos változáson ess át.  A szakértők szerint rendszeres edzés és a megfelelő egészséges táplálkozás mellett  2-3 hónap után érhetünk el látványos eredményt.  Ez hosszú időnek tűnhet, de hidd el gyorsan elmegy.

Szeretnék veletek megosztani néhány tippet, hogy ezen időszak alatt mit jobb kerülni, hogy továbbra is motiváltak maradjatok.

1.A tükör és a mérleg korlátozott használat

Sokan beleesnek abba a hibába, hogy naponta figyelik testük változását, és mérik meg testsúlyukat. Ezeket a tevékenységeket érdemes 4-7 naponta elvégezni. Az egészséges fogyás havonta 0.5-1 kiló!

2. Ne feledd: máris több vagy azzal hogy mozogsz!

Gondolj bele, hogy már ezzel mennyit teszel a jövődéért, és a saját egészségedéért. Mennyivel vagy kitartóbb, mint azon embertársaid, akik inkább lustálkodnak és esznek egész nap. Te tudod, hogy ez mekkora munkával jár,  ezért légy büszke magadra, a testedre és az elért eredményeidre!

3. Fotozkodj bátran a tükörben!

A családod, és a barátaid napi szinten látnak Téged, ezért nehezebb megállapítaniuk, hogy mennyire látszik a kitartó edzés eredménye. Azonban a tükörben való fotozkodással nyomon követheted a saját változásaid. A képek érdemes havonta egyszer elkészíteni!

Ha bármilyen kérdésed van az edzéstervekkel, vagy a táplálkozással kapcsolatban, akkor keresd bátran szakembereinket az A Fitness termeiben! :)