Az év vége közeledtével sokan engednek az addigi szigorú ét- és napi renden. Kihagynak 1-2 edzést, bűnöznek az étkezések közt és azzal nyugtatgatják magukat, hogy csak a nagy karácsonyi kajálásokra trenírozzák a gyomrukat.

Lustának lenni és kifogásokat keresni tehát egyszerű, azonban  saját magunkkal szemben egyáltalán nem fair! Gondoljunk csak bele! Egész évben kitartóan edzettünk, odafigyeltünk arra, hogy mikor és mit eszünk, testünk pedig hálából olyan alakot öltött, amit mindig is szerettünk volna. Na most, ha a fenti példát követjük, akkor az egész éves munkánkat dobjuk ki. Persze az nem elvárás, hogy a nagyi töltött káposztáját már az nap este le kell dolgozni. Egyszerűen csak annyit kell megtenni, hogy Karácsonykor, a két ünnep közt és Szilveszterkor is oda kell figyelni.

Karácsonyi edzés az igazán hardcore arcoknak.

Ha nyitva a kedvenc edzőtermed, akkor nyert ügyed van, ha nincs akkor viszont most be kell érned az otthoni programmal. Futás, YouTube videók, fitness labda, jóga matrac és kézi súlyzók. Ezek azért általában egy sportos ember otthonában megtalálhatóak.

Terülj-terülj asztalkám.

Három nap non-stop kaja, cukorsokk és kaja kóma. Ismerős? Csábító a rengeteg sütemény, a színes papírban pompázó szaloncukor, a különlegesen hangzatos névvel ellátott főétel, a drága bor. Ellenállni pedig nagyon nehéz, hiszen minden rokon kínálni fog, amit szinte lehetetlen visszautasítani. Nem is kell, egyszerűen csak a mértéket kell megtartani.

Ha pedig ezt a három napot túlélted, akkor már vissza is rázódhatsz a megszokott rutinodba.