science-of-functional-training-perth-758x506

Ha kihagytad az idei nyarat, de az ünnepek alatt a legjobb formádat szeretnéd nyújtani, akkor most érdemes figyelni! Jelen cikkünkben szeretnék néha apró tippet megosztani, ami hozzá segít titeket, hogy fogadalmatok célba érjen.

A kevesebb néha több!

Felezzük meg az eddigi adagokat és próbáljuk kisebb tányérból enni. El sem hinnénk, hogy csak a szemünk miatt mennyi fölösleges kalóriát viszünk be. Az ideális tányér átmérője 22 cm. Egy ilyen adag elfogyasztása után jól lakottan ám nem eltelítve fogod érezni magad.

Kerüld a nassolást!

Amióta világ a világ ez az egyik legnehezebb dolog a fogyókúra során. Egy süti még belefér.. egy szelet csokoládé nem probléma – Pedig az! Természetesen, ha egész héten betartod a helyes étkezést, akkor egy kis nasi belefér. De ha nassolni vágyunk, akkor is válasszunk egészségeset, melyekből már számtalan receptet találhatsz az interneten.

Amikor csak teheted: mozogj!

Klasszikus tipp, hogy kerüld a mozgólépcsőt, és egy megállóra ne válaszd a tömegközlekedést! El sem hiszed, hogy egy ilyen apró változás mekkora eredményt fog hozni!

Fogyassz minél több vizet!

Nem csak a fogyókúrázóknál, hanem általában mindenkinél általános igazság, hogy napi 2-3 liter vizet kell  meginnia. Bevált gyakorlat, ha egy palack vizet mindig magadnál hordasz. Fogd a kezedben, vagy helyezd az asztalodra, de mindenképpen legyen szem előtt!

Állíts be emlékeztetőt!

Hihetetlen de az egyik legjobb megoldás! Állíts be a telefonodon emlékeztetőket, hogy mikor igyál vagy nyújtóz egy kicsit. A modern technikának köszönhetően ma már erre specializálódott applikációkat is letölthetsz. Egy idő után pedig amire most még figyelned kell automatikussá fog válni.

Ha úgy döntöttél, hogy szeretnél belevágni a fogyókúrába, akkor ne feledkezz meg az edzéstervről sem. Látogass el Hozzánk az A Fitnessbe és kérd szakembereink segítségét, akik készséggel fognak a rendelkezésedre állni. :)