Minden belépő és bérlet tartalmazza az ingyenes  szauna használatot.

Minden belépő és bérlet alkalmanként 3 óra időtartamra érvényes.

Kedves Új vendégeink! Bár az ingyenes első alkalmas akciónk véget ért, az áraink továbbra is alacsonyak maradnak.


Bérletek / Árak

A személyi edzés árát csak készpénzben tudod kifizetni!


Hírek

Akcióinkról

Miért érdemes személyi edzővel edzeni?

2019,január,15

Elhatározni magad, hogy változtatni fogsz és rendszeresen sportolsz, már önmagában nagy eredmény. De ez még nem elég! Az elhatározás mellé kell még egy kis motiváció és kitartás is, na meg az, hogy rendszeresen és helyesen végezd el azokat a gyakorlatokat, amelyekkel a változást el fogod érni.  Ebben pedig a legnagyobb segítséget és támogatást a személyi edző tudja neked biztosítani, hiszen ő pontosan tudja, hogy mi az, amire szükséged van.

Hogyan és miben tud neked segíteni a személyi edző?

Az első alkalommal, amikor eljössz az edzőterembe, egy rövid beszélgetés alatt felméri az állapotodat és meghatároztok egy elérhető célt. Ezt követően pedig ehhez a célhoz igazítva állítja össze neked a gyakorlat sort és az étrendedet.

Ez persze nem azt fogja jelenteni, hogy innentől kezdve azt a pár sorozatot fogod az unalomig ismételni. Sőt, ez nem is tanácsos, ugyanis egy idő után, ha ugyanazokat a mozdulatokat végzed ugyan azokkal a súlyokkal, nem fogsz tovább fejlődni. A személyi edző szerepe itt inkább arról szól, hogy az aktuális állapotodnak és a céljaidnak megfelelően változatos edzésekben lesz minden egyes alkalommal részed. Jelenlétével pedig biztosítja a gyakorlatok helyes elvégzését és a sérülésmentes edzést, valamint az extra motivációt. Mert jól tudjuk, hogy az utóbbi nagyon könnyen elveszhet, pláne akkor, ha senki nem támogat téged.

Egy jó személyi edző tehát odafigyel rád és támogat, és mindig tudja, hogy mi az a maximum, amit ki lehet hozni belőled.

Mi az, amit még tudnod kell, mielőtt személyi edzőt fogadsz?

Egyedül vagy párban edzenél: a páros edzés szuper motiváció lehet, de erről mindenképp tájékoztatni kell a személyi edzőt!

Milyen képzettségei vannak: nyugodtan nézz utána a kiszemelt személyi edzőnek. Egy profi edző megosztja veled a képzettségeit és megmutatja az érdemeit. Ez nagyon fontos! Olyan személlyel, akinek nincs megfelelő végzettsége, nem érdemes edzeni!

Hogyan válassz személyi edzőt?

Menj le az edzőterembe és érdeklődj bátran vagy nézz körül a weboldalunkon és olvasd el a személyi edzőink részletes bemutatkozásait.

Az újbudai termünk személyi edzőit itt, a váci termünk edzőit pedig itt találod.

Ha pedig megtaláltad a számodra szimpatikus személyi edzőt, bátran vedd fel vele a kapcsolatot és beszéljétek meg az első időpontot.

Hogyan ne! adjuk fel az edzést?

2019,január,8

Ahogy azt már az előző cikkünkben is kifejtettük, januárban a lelkesedés, sőt még az akarat is fullon van. Majd ahogy eltelik az első hónap, úgy tűnnek el a lelkes életmód változtatók is. Ennek a miértjére már megtaláltuk a választ, most jöjjön a hogyan része.

 Hogyan tartsd meg az év eleji lendületed?

Az, hogy elhatároztad magad, már önmagában egy jó eredmény, hogy megtetted az első lépést és lejöttél: még jobb! De az igazi kihívás nem ebben rejlik, hanem abban, hogy:

  • hosszútávon kitarts
  • ne lógd el az edzős napokat
  • ne csalj a diétában

Hogyan csináld mind ezt?

Legyél módszeres. Egy másik cikkben már kifejtettük, hogy a módszeresség az alapja mindennek. Ne akarj túl sokat túl rövid idő alatt, mert az lehetetlen. Haladj inkább kisebb lépésekben, szoktasd hozzá a szervezeted az edzéshez és az új étrendedhez.

Tűzz ki egy határidőt és egy apróbb célt. Mondjuk -3 kg február végéig. Ez egy teljesíthető cél, ha becsületesen jársz edzeni és odafigyelsz az étkezésedre is.

#csoportbanazerő Járj csoportos órákra vagy edz egy baráttal, személyi edzővel. Hidd el, hogy sokkal több motivációhoz jutsz, ha nem egyedül csinálod. Plusz, ha trénerrel edzel, akkor ő nem csak motivációra, hanem a helyes kivitelezésre is oda figyel.

Előtte-Utána. Te is hüledezve nézegeted a before-after képeket? Szerinted is extra lendületed adnak! Akkor ne csak mások képeit nézegesd, hanem csinálj magadról is párat. És ha egy gyengébb pillanatodban épp feladnád az egészet, elég csak elővenni a képeidet.

Álmodozz! Nyugodtan képzeld el magad álmaid ruhájában. Képzeld el, hogy milyen leszel bikiniben, ez tuti elég lendületet a követező edzéshez.

Amit ma megeszel… . Figyelj oda az étkezésre. Ha eddig rendszertelenül étkeztél, akkor mostantól kövess egy időrendet. A napi kalória bevitelt 4-5 étkezésre oszd el, így folyamatosan lesz energiád, és nem törnek majd rád az éhségrohamok. És hogy mit egyék? Azt beszéld meg egy szakértővel. A legtöbb edzőteremben profi személyi edzők várnak téged. Persze a személyi edzés és az étrend összeállítás nincs ingyen (hiszen nekik ez a munkájuk), de hidd el, hogy megéri. Egy profi, aki ezt tanulta, tudni fogja, hogy neked mit szabad és mit nem. És ha az ő tanácsait követed, akkor az eredmény garantált lesz, a csalódásnak pedig nyoma sem lesz. Szóval már csak azért is megéri a szakértőre hallgatni.

Várunk téged profi edzőkkel és extra hatékony csoportos órákkal Újbudán és Vácon.

vagy

Töltsd le alkalmazásunkat a Play áruházból.

mobile-apps-icon qrcode

Ahogy azt már az előző cikkünkben is kifejtettük, januárban a lelkesedés, sőt még az akarat is fullon van. Majd ahogy eltelik az első hónap, úgy tűnnek el a lelkes életmód változtatók is. Ennek a miértjére már megtaláltuk a választ, most jöjjön a hogyan része.

 Hogyan tartsd meg az év eleji lendületed?

Az, hogy elhatároztad magad, már önmagában egy jó eredmény, hogy megtetted az első lépést és lejöttél: még jobb! De az igazi kihívás nem ebben rejlik, hanem abban, hogy:

  • hosszútávon kitarts
  • ne lógd el az edzős napokat
  • ne csalj a diétában

Hogyan csináld mind ezt?

Legyél módszeres. Egy másik cikkben már kifejtettük, hogy a módszeresség az alapja mindennek. Ne akarj túl sokat túl rövid idő alatt, mert az lehetetlen. Haladj inkább kisebb lépésekben, szoktasd hozzá a szervezeted az edzéshez és az új étrendedhez.

Tűzz ki egy határidőt és egy apróbb célt. Mondjuk -3 kg február végéig. Ez egy teljesíthető cél, ha becsületesen jársz edzeni és odafigyelsz az étkezésedre is.

#csoportbanazerő Járj csoportos órákra vagy edz egy baráttal, személyi edzővel. Hidd el, hogy sokkal több motivációhoz jutsz, ha nem egyedül csinálod. Plusz, ha trénerrel edzel, akkor ő nem csak motivációra, hanem a helyes kivitelezésre is oda figyel.

Előtte-Utána. Te is hüledezve nézegeted a before-after képeket? Szerinted is extra lendületed adnak! Akkor ne csak mások képeit nézegesd, hanem csinálj magadról is párat. És ha egy gyengébb pillanatodban épp feladnád az egészet, elég csak elővenni a képeidet.

Álmodozz! Nyugodtan képzeld el magad álmaid ruhájában. Képzeld el, hogy milyen leszel bikiniben, ez tuti elég lendületet a követező edzéshez.

Amit ma megeszel… . Figyelj oda az étkezésre. Ha eddig rendszertelenül étkeztél, akkor mostantól kövess egy időrendet. A napi kalória bevitelt 4-5 étkezésre oszd el, így folyamatosan lesz energiád, és nem törnek majd rád az éhségrohamok. És hogy mit egyék? Azt beszéld meg egy szakértővel. A legtöbb edzőteremben profi személyi edzők várnak téged. Persze a személyi edzés és az étrend összeállítás nincs ingyen (hiszen nekik ez a munkájuk), de hidd el, hogy megéri. Egy profi, aki ezt tanulta, tudni fogja, hogy neked mit szabad és mit nem. És ha az ő tanácsait követed, akkor az eredmény garantált lesz, a csalódásnak pedig nyoma sem lesz. Szóval már csak azért is megéri a szakértőre hallgatni.

Várunk téged profi edzőkkel és extra hatékony csoportos órákkal Újbudán és Vácon.