Vasas József vagyok, 29 éves és 3 éve vagyok edző és testnevelő-gyógytestnevelő tanár. Mesterfoku diplomámat a Magyar Testnevelési Egyetemen szereztem, korábbi nevén TF. Mondhatom, hogy a legjobb tanároktól tanultam. Jártas vagyok a funkcionális anatómiában, élettanban, edzéselméletben, illetve a pedagogiaban. Ebből a 4 témakörből kell véleményem szerint egy jó edzőnek a legjobban felkészülni. 6 éves korom óta sportolok rendszeresen. Fontosnak tartom edzőként, hogy hiteles legyek és példamutató. Ezért is töltöm szabadidőm nagy részét a mai napig sportolással. Vendégeim kitarásra és rendszeressègre ösztönzöm ugyan is csak ez hozza meg nekik a a kitűzött célokat. Edzéseken nálunk a legfontosabb a precizitás, igyekszem szinte minden hibát az óráim kijavítani, hogy a gyakorlatok hatásfoka minél jobb legyen. Nagy örömmel tölt el, hogy azt csinálom ,amit szeretek. Fontosnak tartom a változatosságot, minden órára igyekszem új gyakorlatot beiktatni.

Akkor ajánlom az alakformáló gerinctornát előszeretettel, ha napi 2 óránál többet töltetsz ugyan abban a testhelyzetben.

  • Ha éjszaka sokat forgolódsz azért, mert fáj a hátad és nem tudod, hogy feküdj már, hogy ne elgémberedve ébredj.
  • Ha már kiejtetted a szádon, hogy beállt a nyakam, beszakad a hátam úgy fáj mondatokat.
  • Ha volt már olyan, amikor egy rossz mozdulat után képtelen voltál kiegyenesedni.
  • Ha már nehezen mennek a megerőltető gyakorlatok és több nyújtást igényelnek az izmaid.

Ovistornát pedig minden mozgást  szerető gyereknek ajánlom. Kúszunk-mászunk, koordinációt fejlesztünk és játtszva erősítünk,  Jó , ha szokják az irányított óravezetést és rendszerességet.

Vasas József vagyok, 29 éves és 3 éve vagyok edző és testnevelő-gyógytestnevelő tanár. Mesterfoku diplomámat a Magyar Testnevelési Egyetemen szereztem, korábbi nevén TF. Mondhatom, hogy a legjobb tanároktól tanultam. Jártas vagyok a funkcionális anatómiában, élettanban, edzéselméletben, illetve a pedagogiaban. Ebből a 4 témakörből kell véleményem szerint egy jó edzőnek a legjobban felkészülni. 6 éves korom óta sportolok rendszeresen.
Fontosnak tartom edzőként, hogy hiteles legyek és példamutató. Ezért is töltöm szabadidőm nagy részét a mai napig sportolással. Vendégeim kitarásra és rendszeressègre ösztönzöm ugyan is csak ez hozza meg nekik a a kitűzött célokat. Edzéseken nálunk a legfontosabb a precizitás, igyekszem szinte minden hibát az óráim kijavítani, hogy a gyakorlatok hatásfoka minél jobb legyen. Nagy örömmel tölt el, hogy azt csinálom ,amit szeretek. Fontosnak tartom a változatosságot, minden órára igyekszem új gyakorlatot beiktatni.

Akkor ajánlom az alakformáló gerinctornát előszeretettel, ha napi 2 óránál többet töltetsz ugyan abban a testhelyzetben.

  • Ha éjszaka sokat forgolódsz azért, mert fáj a hátad és nem tudod, hogy feküdj már, hogy ne elgémberedve ébredj.
  • Ha már kiejtetted a szádon, hogy beállt a nyakam, beszakad a hátam úgy fáj mondatokat.
  • Ha volt már olyan, amikor egy rossz mozdulat után képtelen voltál kiegyenesedni.
  • Ha már nehezen mennek a megerőltető gyakorlatok és több nyújtást igényelnek az izmaid.

Ovistornát pedig minden mozgást  szerető gyereknek ajánlom. Kúszunk-mászunk, koordinációt fejlesztünk és játtszva erősítünk,  Jó , ha szokják az irányított óravezetést és rendszerességet.