Sziasztok Tóbel Evelin vagyok 2014-ben szereztem meg mesterdiplomám a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karán Egészségmegőrzés és Rehabilitáció szakon majd elvégeztem egy TRX edzői képzést az R-Med Akadémián.Egész életemben sportoltam és imádom, hogy még most is szerves részét képezi a mindennapjaimnak. Szabadidőmben szívesen  sportolok J, és nagyon szeretek főzni. Az Újbudai A Fitnessben 2016 óta vagyok csoportos TRX óraadó, és akkor pár mondatban szeretném bemutatni mi is az a TRX és mire számíthatsz az óráimon: A TRX egy 70 dkg-os heveder-rendszer, edzéseim során a saját testünket használjuk ellenállásként és az intenzitást is mi magunk határozzuk meg - inkább Én J Egy TRX-es edzés sokkal intenzívebb, mint egy cardio edzés, sokkal több kalóriát égetünk el rövidebb idő alatt és az anyagcserét is annyira felpörgeti, hogy az edzés utáni regenerációra legalább annyi kalóriát égetünk el, mint edzés közben - ez egész jól hangzik, nem igaz?

Edzéseim három részből állnak:

  • Stabilizáló rész - "core" izmok fejlesztése (az ágyéki gerincszakasz körül lévő izomhurok), mely izomcsoport a testünk erőközpontja
  • Erő/Állóképesség -TRX-el, saját ill. kisebb súlyokkal végzett feladatok
  • És még egy kis pörgés a végén
Ha szeretnél jó hangulatban kedves emberkékkel edzeni és természetesen fejlődni, várlak sok szeretettel az edzéseimen Tóbel Evelin - TRX edző

Sziasztok Tóbel Evelin vagyok 2014-ben szereztem meg mesterdiplomám a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karán Egészségmegőrzés és Rehabilitáció szakon majd elvégeztem egy TRX edzői képzést az R-Med Akadémián.Egész életemben sportoltam és imádom, hogy még most is szerves részét képezi a mindennapjaimnak. Szabadidőmben szívesen  sportolok J, és nagyon szeretek főzni. Az Újbudai A Fitnessben 2016 óta vagyok csoportos TRX óraadó, és akkor pár mondatban szeretném bemutatni mi is az a TRX és mire számíthatsz az óráimon:

A TRX egy 70 dkg-os heveder-rendszer, edzéseim során a saját testünket használjuk ellenállásként és az intenzitást is mi magunk határozzuk meg – inkább Én J

Egy TRX-es edzés sokkal intenzívebb, mint egy cardio edzés, sokkal több kalóriát égetünk el rövidebb idő alatt és az anyagcserét is annyira felpörgeti, hogy az edzés utáni regenerációra legalább annyi kalóriát égetünk el, mint edzés közben – ez egész jól hangzik, nem igaz?

Edzéseim három részből állnak:

  • Stabilizáló rész – “core” izmok fejlesztése (az ágyéki gerincszakasz körül lévő izomhurok), mely izomcsoport a testünk erőközpontja
  • Erő/Állóképesség -TRX-el, saját ill. kisebb súlyokkal végzett feladatok
  • És még egy kis pörgés a végén

Ha szeretnél jó hangulatban kedves emberkékkel edzeni és természetesen fejlődni, várlak sok szeretettel az edzéseimen

Tóbel Evelin – TRX edző