Minden belépő és bérlet tartalmazza az ingyenes  szauna használatot.

Minden belépő és bérlet alkalmanként 3 óra időtartamra érvényes.


Bérletek / Árak

A személyi edzés árát csak készpénzben tudod kifizetni!

Kedves Új vendégeink! Bár az ingyenes első alkalmas akciónk véget ért, az áraink továbbra is alacsonyak maradnak. 


Hírek

Akcióinkról

Személyi edzés vagy csoportos óra?

2019,április,20

Elhatároztad, hogy életmódot váltasz és rendszeresen mozogsz? Szuper! A számtalan lehetőség közül azonban nehéz lehet választani. Fontos, hogy legyen valaki, aki motivál és segít edzés közben.

Nem tudod eldönteni hogy egy személyi edző vagy a csoportos óra lenne megfelelőbb számodra? Mi segítünk a választásban! Alábbi cikkünkben részletes információkat találsz mindkét mozgásformáról.

Hogyan segít a személyi edző?

Egy jó személyi edző az első találkozás alkalmával egy gyors beszélgetés során felméri az állapotodat, és közösen meghatároztok egy elérhető célt. Ez azért fontos, hogy ne legyenek elérhetetlen vágyaid – a túl gyors fogyás nem egészséges, és valószínűleg nem is lehetséges. Ezután összeállítja az edzéstervedet, és az étrendedet. Egy jó szakember ugyanis tudja, hogy a megfelelő táplálkozás ugyanolyan fontos, akár a testmozgás.

Az edző segítségével az állapotodnak és céljaidnak megfelelő, változatos edzésben lesz részed. Nem előnyös folyamatosan ugyanazokat a gyakorlatokat ismételni, hiszen amint a szervezeted hozzászokik, nem tudsz tovább fejlődni. Az edző jelenléte garantálja a biztonságos, sérülésmentes mozgást, valamint a gyakorlatok helyes elvégzését. Ezen felül az extra motiváció is jól jöhet.

Hogyan válassz személyi edzőt?

Fontos, hogy megfelelő végzettségű szakembert válasszunk. Bátran érdeklődj, és nézz utána a kiszemelt személyi edzőnek. Ugyanis aki valójában profi a szakmájába, az nem titkolja eredményeit, és megmutatja az érdemeit.

Miért érdemes kipróbálni a csoportos órákat?

Többféle intenzitású óra közül válogathatsz, így biztosan a te állapotodnak megfelelő mozgásban lesz részed. Itt nincs megállás, ha extra hatékony edzésre vágysz, itt a helyed!

Egy csoportos edzésen is egy profi tréner segít a gyakorlatok elvégzésében. Ez nagy segítség lehet mindenkinek, de egy kezdőnek kiemelten fontos, hogy egy szakember felügyeletével mozogjon.

Csoportos edzés – hozd el barátaidat is!

A nagyobb létszámú edzéseken garantáltan jó a hangulat! Egymás mellett küzdhettek a céljaitokért, segíthettek egymásnak, és közben jól is érezhetitek magatokat. Ezen kívül új embereket ismerhettek meg, akiknek hasonló az érdeklődési körük és a céljaik, így biztosan megtaláljátok a közös hangot. Ráadásul edzéseinken a legjobb zenék szólnak!

Személyi edzés vagy csoportos óra – melyiket válaszd?

A személyi edzés teljesen személyre szabott, az egészségi állapotodhoz és céljaidhoz nyújt egy olyan átfogó programot, amellyel garantált a siker. Emellett egy profi szakember nemcsak edzéstervet ír elő, hanem az étrendedet is meghatározza, és egészséges életvitelre ösztönöz. Az edzés ezáltal jóval több lesz, mint csupán sport.

Sok ember szívesen jár csoportos órákra, hiszen a zene és a társaság garantálja a jó hangulatot. Így gyakran alig lehet észrevenni a fáradságot. Nagyon motiváló tud lenni, ha azt látod, hogy mások végigcsinálnak egy adott gyakorlatsort, így te sem adod fel könnyen.

Bármelyik mozgásforma mellett döntesz, ránk számíthatsz! Edzőtermeinket megtalálod Újbudán, Pesterzsébeten, és Vácon is!

Így hozd magad formába a nyárra!

2019,április,11

Észre sem veszed, és máris itt a nyár. Előkerülnek a bikinik, fürdőnacik, a rövidebb ruhák. Ilyenkor hajlamosak vagyunk gyors megoldást ígérő diétákat követni, ezek azonban sosem kínálnak hosszú távú megoldást.

Idén felejtsd el a „csodamódszereket”!

Ha néhány hónap elteltével sem szeretnéd viszontlátni a pluszkilókat, a manapság népszerű étrendkiegészítők, teák, vagy egy híresség villámdiétája helyett válaszd az egészséges életmódot. Ha tudatosan táplálkozol, és rendszeresen mozogsz, azonnal érezni fogod a különbséget. A jobb közérzet, a hangulatjavulás, a stressz jelentős csökkenése csak néhány a helyes életmód számtalan előnye közül.

Hogyan kezdd el?

Az első és legfontosabb dolog, hogy reális terveid legyenek. A 2 hét alatt 10 kiló mínuszt ígérő csodadiétának amellett hogy kevés valóságalapja van, rendkívül káros lehet a szervezetre. Inkább kisebb célokat tűzz ki. Például havi 3 kiló fogyás reális, és teljesíthető. Persze csak rendszeres testmozgás és helyes táplálkozás mellett, amelyben nagy segítséget nyújthat egy szakember.

Érdemes egy jó személyi edzőt választani aki tudja, hogy minden szervezetnek másra van szüksége. Ami egy barátodnak bevált, nem biztos, hogy neked is megfelelő lesz.  Az edző folyamatosan felügyel téged, így helyesen tudod elvégezni a gyakorlatokat, illetve szükség szerint változtathatsz azokon, hiszen nem fogsz fejlődni ha mindig csak egyféle mozgást végzel.

Hogyan táplálkozz?

Fontos tudni, hogy a fogyás sikeressége csupán 30%-ban múlik az edzésen. Ha emellett nem figyelsz a táplálkozásra, nem fogod látni az eredményt.

A sikeres fogyás alapja a mértékletesség. A koplalással hatalmas károkat okozhatsz a szervezetedben. Ehelyett napi ötször fogyassz egészséges ételeket. Felejtsd el a gyorsételeket, nasikat, próbálj minél több zöldséget, gyümölcsöt, és sovány húsokat, pl. csirkemellet fogyasztani. Kevesen tudják, hogy a bolti üdítők, gyümölcslevek rengeteg üres kalóriát tartalmaznak. Ezeket cseréld le ásványvízre, amit akár egy kevés gyümölccsel is feldobhatsz.

Ne add fel!

Hajlamosak lehetünk néhány hét után feladni, ha nem látunk azonnali eredményt. A sikeres munkához azonban idő kell. Készíts előtte-utána képeket, amelyek erőt adnak, ha elgyengülsz. Képzeld el magad álmaid bikinijében! Ugye hogy már nincs is kedved megenni azt a hamburgert?

Mi tudjuk mi kell a sikeres fogyáshoz. Ha szeretnéd hogy segítsünk, keresd fel edzőtermeinket Újbudán, Pesterzsébeten, vagy Vácon.

Személyi edző – kezdőknek és újrakezdőknek

2019,április,2

Ha már észbe kaptál, hogy el kéne kezdeni a nyárra gyúrni, akkor nagyon jó vagy! Ha pedig most készülnél eljönni az edzőterembe, akkor pont időben vagy! De kezdünk inkább az elején, főleg ha kezdő vagy.

Először is jelentsük ki, hogy villám diéta, csoda bogyó, és lapos has gyártó gyakorlat nem létezik. Ennek ellenére tudjuk, hogy mindenki (titok, de mi is 😀 ) arra vágyik, hogy a lehető legkisebb befektetéssel a legtöbbet érhesse el. Na ez az edzés világára valahogy pont nem érvényes. Itt igenis kitartónak kell lenni és eléggé motiváltnak ahhoz, hogy elérjük a célunk.

Kitartónak, motiváltnak az edzésben és a diétában. Miért említjük mind a kettőt? Azért mert a siker itt 70 %-ban múlik az étkezésen és 30%-ban a mozgáson. Hihetetlen, igaz?

Ez azt jelenti tehát, hogy sem a koplalás, sem az állandó max teljesítményen tolt mozgás a jó megoldás. Inkább a kettő együtt, a megfelelő összhangban és személyre szabottan. Utóbbit pedig kiemelt fontosnak tartjuk! Hogyan is várhatnánk el, hogy két teljesen különböző személyre ugyan olyan hatással legyen ugyan az a diéta és mozgásforma?

Sehogy! A „barátnőmnek bevált, nekem is jó lesz” stratégiával csak azt érjük el, hogy egy életre megutáljuk a sportot és a diéta alatt elfogyasztott ételekre pedig jó eséllyel soha többé nem fogunk ránézni.

Szóval bármennyire is bevált az ismerősünknek a legújabb sztár diéta és a napi 100 has prés jobb, ha (legalább) az első tanácsokat egy szakértőtől kérjük.

Egy személyi edző ugyanis tökéletesen tisztában van a már előbb említett ténnyel és persze azzal is, hogy hogyan mérjen fel téged. Ezen a felmérés pedig nem kevesebb alapul, mint a későbbi edzésterv és étrend, vagyis a célodig vezető út!

Érdemes tehát az életmódváltást és a nagy nyári #bikinialakkihívást egy személyi edzővel kezdeni.

Ha te is biztosra mennél, keresd fel személyi edzőinket, most már hamarosan ismét három helyen!

vagy

Töltsd le alkalmazásunkat a Play áruházból.

mobile-apps-icon qrcode

Ha már észbe kaptál, hogy el kéne kezdeni a nyárra gyúrni, akkor nagyon jó vagy! Ha pedig most készülnél eljönni az edzőterembe, akkor pont időben vagy! De kezdünk inkább az elején, főleg ha kezdő vagy.

Először is jelentsük ki, hogy villám diéta, csoda bogyó, és lapos has gyártó gyakorlat nem létezik. Ennek ellenére tudjuk, hogy mindenki (titok, de mi is 😀 ) arra vágyik, hogy a lehető legkisebb befektetéssel a legtöbbet érhesse el. Na ez az edzés világára valahogy pont nem érvényes. Itt igenis kitartónak kell lenni és eléggé motiváltnak ahhoz, hogy elérjük a célunk.

Kitartónak, motiváltnak az edzésben és a diétában. Miért említjük mind a kettőt? Azért mert a siker itt 70 %-ban múlik az étkezésen és 30%-ban a mozgáson. Hihetetlen, igaz?

Ez azt jelenti tehát, hogy sem a koplalás, sem az állandó max teljesítményen tolt mozgás a jó megoldás. Inkább a kettő együtt, a megfelelő összhangban és személyre szabottan. Utóbbit pedig kiemelt fontosnak tartjuk! Hogyan is várhatnánk el, hogy két teljesen különböző személyre ugyan olyan hatással legyen ugyan az a diéta és mozgásforma?

Sehogy! A „barátnőmnek bevált, nekem is jó lesz” stratégiával csak azt érjük el, hogy egy életre megutáljuk a sportot és a diéta alatt elfogyasztott ételekre pedig jó eséllyel soha többé nem fogunk ránézni.

Szóval bármennyire is bevált az ismerősünknek a legújabb sztár diéta és a napi 100 has prés jobb, ha (legalább) az első tanácsokat egy szakértőtől kérjük.

Egy személyi edző ugyanis tökéletesen tisztában van a már előbb említett ténnyel és persze azzal is, hogy hogyan mérjen fel téged. Ezen a felmérés pedig nem kevesebb alapul, mint a későbbi edzésterv és étrend, vagyis a célodig vezető út!

Érdemes tehát az életmódváltást és a nagy nyári #bikinialakkihívást egy személyi edzővel kezdeni.

Ha te is biztosra mennél, keresd fel személyi edzőinket, most már hamarosan ismét három helyen!